תחנת ‘גלי ישראל’ השיקה קמפיין פרסום חדש בעלות של כמיליון ש”ח

רדיו גלי ישראל ישיק השבוע קמפיין פרסום חדש עם הסיסמה 'הטובים לתקשורת' • מטרת הקמפיין: להציג את האלטרנטיבה הימנית לשיח התקשורתי • בקמפיין משתתפים מנחם הורביץ, חנוך דאום, דליק ווליניץ, אראל סג"ל ועוד • ויש גם ביקורת: מדוע אין ספרדי?
אבי כץ
י"ט כסלו התשע"ו / 01.12.2015 12:25

תחנת הרדיו ‘גלי ישראל’ יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת לוח השידורים החדש: הקמפיין נקרא ‘הטובים לתקשורת’, והוא מבוסס על קריאתו המפורסמת של איש התקשורת והשר לשעבר אורי אורבך ז”ל שנפטר בתחילת השנה.

אורבך תבע את המונח לפני כ-20 שנה, כאשר אמר שהשמאל הפוליטי שולט בשיח התקשורתי וקרא לאנשי הימין להצטרף לשורות העיתונאים ואנשי התקשורת וליצור שיח מאוזן יותר.

רדיו גלי ישראל רואה עצמו כמגשים חזון זה, ומבקש לייצר שיח רחב ככל האפשר ולתת במה הולמת לאנשים בעלי כל הדעות.

בין שדרני התחנה דמויות מוכרות רבות, ביניהן מנחם הורוביץ, חנוך דאום, אראל סגל, קלמן ליבסקינד, שרה ב”ק ועוד .

מנכ”ל רדיו גלי ישראל, ישראל פריד: “רדיו גלי ישראל שם לעצמו למטרה להיות מקצועי, מאוזן, ציוני ולאומי. התקשורת השונה שאנו מביאים ברדיו פונה לקהלים רחבים הצמאים לשיח אחר”.

מסקרים רבים שנערכו בנושא עולה, כי מספר המאזינים של התחנה עולה במהירות ולמעשה הכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות.

קמפיין ‘הטובים לתקשורת’ מוערך בשווי של מיליון שקל והוא יעלה למשך שבועיים על גבי שלטי חוצות מרכזיים, עיתונים, מדיה הדיגיטאלית וכמובן ברדיו עצמו.

העובדה שבין משתתפי הקמפיין אין אף מגיש ספרדי עוררה ביקורת בקרב מאזינים מעדות המזרח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות