החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

לוריאל פריז משיק את מייקאפ אינפליבל מאט • הולכים לישון אבל חוששים מדליקה? טלפארמה מציגה פיתרון • פול מיטשל משיק את סדרת הקינואה • מותג השעונים המוביל מדנמרק - אובאקו, משיק סדרת שעוני חורף
תמי גיל
י"ט כסלו התשע"ו / 01.12.2015 10:20

שיווק, צרכנות

אחת הדרישות הנפוצות בקרב נשים, היא היכולת להיראות רעננה מבוקר ועד ערב מבלי לתקן את האיפור. ככל ששעות היום עוברות, האיפור אשר הונח בבוקר דוהה ומתעמעם, וכתוצאה מכך תווי הפנים פחות אחידים, מופיעות כהויות, פגמים מתגלים, והעור הופך לחיוור יותר.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מייקאפ אינפליבל מאט, המגדיר מחדש את המונח “מאט”. המייקאפים הקונבנציונליים בגימור מאט יוצרים מראה “עשוי” מאוד, היוצר אפקט של שכבה עבה על עור הפנים. לעומת זאת, אינפליבל מאט, במרקם נוזלי קליל (מים מהווים כשליש מהפורמולה) נמרח בקלות ועוטף את העור.

קארים ראמן, אמן האיפור של לוריאל פריז: “זהו גימור המאט המושלם: לעולם אינו נראה כבד מידי, ללא אפקט מסכה. הוא מאפשר לעור לנשום ועמיד לאורך כל היום, גם בתנאים קשים ביותר.

“הפורמולה מכילה תרכובת מונעת זיעה, מרחיקה מים ושמן ושומרת על שלמות הגוון וכן, מכילה פיגמנט, המסייע להעניק כיסוי אופטימאלי לעור הפנים, ותורם לגוון עור אחיד ונטול ברק. התוצאה- מראה מאט, עמיד עד 24 שעות, כיסוי מושלם ללא יובש, מנטרל שומן, כל הנוחות ללא שום ברק.

אופן השימוש: יש לנער היטב את שופרפרת לפני השימוש. עבור כיסוי מושלם, יש למרוח את המייקאפ על העור בתנועות מעגליות, בעזרת ספוגית או בעזרת האצבעות. מחיר לצרכן: 180 ₪, תכולה:35 מ”ל. בחודש נובמבר 2015 – מייק אפ אינפליבל במחיר השקה מיוחד ב- 80 ₪ בלבד. בנוסף, מבצע מיוחד- מייק אפ עמיד אינפליבל+שפתון עמיד אינפליבל ב- 120 ₪ בלבד (צילום: מוטי פישביין).

 שיווק, צרכנות

לקראת עונת החורף: הקינוחים האהובים על הצרכנים הישראלים נכנסים לתוך שוקולד פרה של המותג עלית מקבוצת שטראוס.

כבכל שנה, שוקולד פרה יוצא במהדורה מוגבלת לקראת החורף: שוקולד חלב מעולה במילוי קרם בטעם בננה ספליט עם שברי עוגיות, שוקולד חלב מעולה במילוי קרם בטעם פאי טופי קרמל עם שברי עוגיות, שוקולד פרה משלב בין השוקולד הקלאסי וטעמי קינוחים מוכרים ואהובים.

ההשקה השנה מתאפיינת גם בחדשנות באריזה עם הדפסה מטאלית ומבריקה.

טבלאות השוקולד בטעמי קינוחים יימכרו ברשתות ובחנויות המובחרות באריזה מטאלית – 100 גר’ חבילה. כשרות: בד”ץ העדה החרדית.

 שיווק, צרכנות

הולכים לישון אבל חוששים מדליקה? אמצעי החימום דולקים בחדר הילדים ואתם לא רגועים?

טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציגה את הפתרון שיחמם אתכם בלילה ויגרום לכם לישון רגועים: שמיכת פוך מעכבת בעירה.

שמיכת הפוך באיכות מעולה עם יכולת בידוד ושמירת חום גבוהה. הן הבד והן המילוי בעלי תכונות מעכבות בעירה. בד המעטפת הוא בד ארוג מחוט סינתטי מעכב בעירה, העובר תהליך עיכוב בעירה כבר בשלב ייצור הסיבים (ולא בתהליך הגימור). אריגת “ארג בד” 1/1 בצפיפות חוטים גבוהה והמילוי של השמיכה גם הוא מסיבים מעכבי בעירה במשקל 400 גרם למ”ר.

התפירה של השמיכה היא בריבועים/מעוינים בגודל 20X20 ס”מ לחיזוק האחיזה של חומר המילוי. סגירת המוצר נעשית באמצעות בד מעכב בעירה. מידות: 200X150 ס”מ (שמיכת יחיד(. מחיר: 247.80 ₪ (במקום 346.93 ₪(. ניתן לכבס במכונת כביסה עד 30 מעלות ללא סחיטה (צילום: ניר עצמון).

 שיווק, צרכנות

המעצבת מלודי אסהני משיקה קולקציית קפסולה משותפת עם Reebok שתימכר בתל אביב. מוטיב חוזר בקולקציה הוא מראה המזכיר עור של זוחלים דוגמת נחש פיתון.

בקולקציה – נעליים מעוצבות בגוונים רבים ומופשטים. בגוף הנעליים משולב פטנט של ריבוק להתאמתן למבני כפות רגליים שונות. בעזרת משאבה הממלא באוויר תא פנימי, שמקבע את הנעל סביב כף הרגל באזורים ללא מפרקי תנועה. בסיום השימוש אפשר להחזיר את הנעל למידה המקורית, על ידי לחיצה על שסתום שמשחרר את לחץ האוויר.

אסהני היא מעצבת צעירה ממוצא איראני שהספיקה לצבור הישגים נאים. עבודותיה מוצגות בנסיכויות המפרץ. בימים אלו ריבוק מקימה את הסניף הראשון בישראל בנמל תל אביב, כחלק מתוכנית להקמת עשרה סניפים ברחבי הארץ שיפנו בעיקר לקהל הנשי.

הפעלת רשת עצמאית של המותג תאפשר לייבא קולקציות קפסולה שטרם נמכרו בישראל.

שיווק, צרכנות

חברת ‘כרמל דיירקט’, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בתחום כלי הבית, אביזרי בישול, גרילי הגז ועוד, יוצאת במבצע סוף שנה על מערכת ישיבה מדגם ‘קוסטה ריקה’ קולקציית 2015, של מותג ריהוט הגן ההולנדי המוביל  HARTMAN.

במסגרת המבצע מערכת ישיבה ‘קוסטה ריקה’ תימכר במחיר של 15,900 שקלים במקום 20,000 שקלים. המבצע בתוקף עד 31.12.2015 ו/או עד גמר המלאי.

מערכת הישיבה ‘קוסטה ריקה’ מעוצבת בסגנון קלאסי ובנויה ממסגרת אלומיניום ועליה חיפוי סיבי ראטן אורגני אמיתי, אשר ידוע כחומר שאינו נפגם כתוצאה מקרני UV ולפיכך מקנה למערכות הישיבה עמידות גבוהה בפני תנאי מזג אוויר ישראליים של שמש חזקה.

כריות מערכת ישיבה זו גם הן אורגניות, עשויות בגימור גבוה ובעלות מילוי QDF (ספוג מוקצף המתייבש במהירות). לכריות עמידות גבוהה בפני: מים, כתמים, כלור מי ים ועוד.

 שיווק, צרכנות

מידי עונה תרים מעצבי העל הבינלאומיים, אחר הטרנדים הבאים: איך ייראה ה”שחור החדש”, מה יחליף את הצבע השולט ואיך נתלבש העונה. אז לפני שאתם מוותרים על הצבע הנכון והטרנדי, לטובת צבעים עונתיים וחולפים, אל תשכחו את הצבע החום, שתמיד מככב בעונת החורף.

המותגים הבינלאומיים המצליחים Guess ו Marc Fisher- משיקים קולקציית נעלי נשים בצבע חום דומיננטי, על כל גווניו, המתאים לכל צבעי הטרנדיים העונתיים ומשתלב מעולה גם ללא מאמץ.

ניתן לראות בקולקציית חורף 2015/16 של המותגים, מגוון דגמים בצע חום, בניהם: סניקרס, נעלי עקב, מגפונים עם עקב נמוך בשילוב אבזמים, מגפונים בשילובי ניטים, מגפוני זמש, שילובי זמש ועור.

טווח מחירים: סניקרס – 499.90 ₪ עד 599.90 ₪, נעלי עקב – החל מ-599.90 ₪ עד 749.90 ₪, מגפונים – החל מ – 649.90 ₪ עד 999.90 ₪, מגפיים – 899.90 ₪ (צילום: מנחם עוז).

 שיווק, צרכנות

מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל, משיק בימים אלה את סדרת ULTIMATE COLOR REPAIR, המיועדת לשימור הצבע ומניעת דהייה. הסדרה החדשה מבוססת על קינואה וכוללת מגוון תכשירים לטיפוח השיער ולשמירה על צבע מלא ברק.

סדרת הקינואה, נותנת מענה לשיער צבוע, הדוהה ונפגם לאורך הזמן ויוצרת הגנה אולטימטיבית נגד שלוש הסיבות העיקריות לדהייה: חפיפה תכופה, עיצוב השיער עם מכשירים חמים וחשיפה לקרני השמש.

הסדרה משמשת לשימור הצבע באופן אולטימטיבי ורותמת את הכוח המתקן של הקינואה לנעילת צבע השיער, שיחזור הברק והיפוך סימני נזק. הקינואה שהתגלתה על ידי בני האינקה לפני אלפי שנים, הוא דגן עתיק העשיר בחומצות אמינו שחודרות לתוך השיער ונצמדות לשיערה, ליצירת הגנה.

מוצרי הסדרה כוללים: שמפו משמר צבע – תכולה: 250 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪. מרכך משמר צבע ( – (ULTIMATE COLOR REPAIR תכולה: 200 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪. ספריי טיפולי להגנה על שיער צבוע – (ULTIMATE ) תכולה: 150 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 189 ₪ (צילום :יחצ חול).

 שיווק, צרכנות

בכל בית בישראל, ניתן לראות בחג חנוכה את סמלי החג: סופגניות, חנוכיות עם נרות חנוכה, וסביבונים, באמצעותם ילדינו לומדים את מורשת החג.

רשת “ואהבת” – רשת חנויות קונספט, המתמחה בפריטי מסורת, קודש ואומנות מעוצבים ואיכותיים, מציעה מגוון חנוכיות ייחודיות ומעוצבות. החנוכיות המוצעות ברשת הינם, מגוונות, ססגוניות, העשויות מהחומרים האיכותיים ביותר ומעוצבים ע”י אומנים ישראלים מובילים, כמו: מיכל בן יוסף, דורית יודאיקה, לילי אמנות, צוקי, שרגא לנדסמן ועוד.

את מוצרי הרשת ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ וגם באמצעות אתר הרשת, כולל משלוחים עד בית הלקוח.

האתר מעניק חוויה קלה וידידותית למשתמש. המחיר לחנוכיות החל מ: 30 ₪ ועד 800 ₪. על כל החנוכיות תינתן הנחה של 20% ובנוסף על כל רכישה מעל 150 ₪ תינתן מתנה – מארז נרות חגיגי.

שיווק, צרכנות

חברת מרום אפ.ג’י.פי. החברה הגדולה במזרח התיכון לייצור ואספקת חנוכיות שולחניות,  חשמליות, סולאריות ולדים, לשוק המקומי ולחברות הבינלאומיות, תייצר לראשונה בארץ ובעולם חנוכיית ענק היכולה להגיע לממדים חסרי תקדים, בתחום החנוכיות.

החנוכיה שתייצר חברת מרום, היא בעלת 9 קנים, עשויה מצינור אלומיניום צבוע בקוטר של כ – 10 ס”מ. גובה  חנוכיה בהזמנה סטנדרטית יהיה: שמש בגובה 6 מטר מהקרקע, שאר הקנים בגובה 5 מטר מהקרקע. בקצה כל קן יורכב גוף תאורה חשמלי עם נורות לד,  מוגן מים וכן מערכת חשמל מוגנת מים, בעלת מפסקים לצרכי הדלקה יומיומית של מספר הקנים המבוקש.

כמו כן במרכז החנוכיה יותקן שלט דו צדדי מואר בגודל 3 מ’ / 3 מ’ – עם גרפיקה על פי החלטת הלקוח.

לדברי אבי מרום, יו”ר חברת מרום אפ. גי’. פי, “ביכולתנו לייצר חנוכיה מרשימה ומדהימה זו בכל גודל ואף קיבלנו הזמנה לייצר חנוכיה שגובה השמש יהיה 15 מטר מהקרקע. לדבריו, חג החנוכה הוא חג האורות וחשוב שמאור החנוכיה יראה ממרחקים – כך תחושת השייכות לחג גוברת .עוד מוסיף מרום, ממש ברגעים אלה התקבלה שיחת טלפון מפריז מיהודי בשם פטריק כהן אשר מבקש לבדוק את האפשרות לייצר לו חנוכיה בסדר גודל כזה ובצבעי כחול לבן אדום” (צילום: הדמיה).

 שיווק, צרכנות

מותג השעונים המוביל מדנמרק – אובאקו, משיק סדרת שעוני חורף 2015/16, בצבעוניות חורפית במיוחד, בגווני אפור, רוז גולד, כחול קובלט וסגול עמוק- בורדו, לצד צבעי המתכות הקלאסיים של המותג – ברונזה, זהב וכסף.

כמותג מוביל וקלאסי, נשאר אובקו נאמן למקור, אך מקפיד לחדש עם טוויסט עיצובי של שעוני חוליות שעד כה נעדרו מהפילוסופיה העיצובית של המותג. שעוני אובקו מתגלים במלוא תפארתם בצבעי טו-טון הורסים, על טהרת הרוז-גולד, עם גווני האפור והכסף, שמסתמנים כצבעים החמים של האקססוריז לחורף 2016.

הקולקציה החדשה מפתיעה אותנו עם שיק נוסף: לוח השעון מתחדש גם הוא והופך לאובר-סייז ומתהדר בחומרים כמו פנינה, או שיבוצים עדינים של אבני סברובסקי. הקולקציה החדשה מאופיינת בעיצוב צעיר ובועט, אך בו בזמן יוקרתי שיהפוך לגולת הכותרת בכל אאוטפיט. טווח מחירים לצרכן: 700 ₪ עד 1,055₪ (צילום: יחצ חול)

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות