רשת הקמעונאות השנייה בגודלה בארה”ב במשבר
TARGET, רשת הקמעונאות השנייה בגודלה בארה”ב, עומדת בפני משבר צרכני, כאשר יתרונותיה אבדו במלחמת השיווק מול הרשתות המתחרות. טרגט ביססה את כוחה על מחירים נמוכים של ביגוד ומוצרי מזון בסיסיים, ושניהם נמחקו לאחרונה, עם התחזקותם של חברות ביגוד כגון H&M, ועם השתלטותה של ענקית הקמעונאות וואל-מארט על פלח השוק הצרכני, תוך מחירים נמוכים משמעותית.
טרגט פיטרה במהלך השבוע שעבר את מנהל החטיבה הקנדית שלה, שבועיים אחרי שמנהל אזור מניאפוליס התפטר מתפקידו.
אחת הבעיות הקשות שעומדות בפני החברה היא ההתמודדות מול ההתאוששות האטית מהמשבר הכלכלי, ופתיחת השוק למתחרות רבות נוספות על ידי מכירה דרך האינטרנט.
החברה דיווחה השנה, לראשונה מזה חמש שנים, על ירידה ברווחים, ומניות החברה צנחו השנה ב-10.5%.
טרגט הנה הקמעונאית השנייה בגודלה בארצות הברית. היא הוקמה בשנת 1902 במניאפוליס שבמדינת מיניסוטה, ונסחרת כיום בבורסה. נכון להיום החברה מחזיקה ב-1916 סניפים, 127 מתוכם בקנדה.
הכנסות החברה עמדו בשנת 2013 על 72.6 מיליארד דולר, והרווח הנקי היה 5.3 מיליארד דולר. שוויה של החברה הוא כ-48 מיליארד דולר, והיא מעסיקה למעלה מ-360 אלף עובדים.
תגובות
אין תגובות