המאבטחים החדשים של ‘בית יעקב’: יצחק פינדרוס ונחמניאל סבן

חברי מועצת העיר ירושלים, יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' ונחמניאל סבן מש"ס, התייצבו הבוקר בשער בית הספר 'בית יעקב' בשכונת בית וגן כדי לבצע תורנות שמירה • "העירייה אחראית למחדל בבית הספר מסיבות פוליטיות של הדרת חרדים"
ה' כסלו התשע"ו / 17.11.2015 11:07

חברי מועצת העיר ירושלים, יצחק פינדרוס מ’דגל התורה’ ונחמניאל סבן מש”ס, התייצבו הבוקר (שלישי) בשער בית הספר ‘בית יעקב’ בשכונת בית וגן כדי לבצע… תורנות שמירה.

השניים נדהמו לראות את הצפיפות הנוראה בשער, כאשר מאות תלמידות מגיעות באותו פרק זמן ללימודים.

הם הביעו תקווה כי עירית ירושלים תתעשת ותבצע את המוטל עליה בהצבת שומר קבוע גם בכניסה האחורית.

לפני יומיים פנה יצחק פינדרוס אל מנהל אגף חרום ובטחון בעירייה, עוזי חן, וביקש ממנו “לאשר לחברי מועצת העיר לקיים משמרות בהתנדבות בביה”ס ‘בית יעקב בית וגן’, כל יום בין השעות 7:45-8:45 בבוקר”.

בקשה זו באה בעקבות ההחלטה של עיריית ירושלים שלא לאשר פתיחת כניסה נוספת לביה”ס ‘בית יעקב בית וגן’ ואי הצבת מאבטח במקום, על אף שמדובר בבית ספר שמאכלס קרוב לאלפיים תלמידות, ולא אחת נוצר מצב של סכנת חיים בכניסה הראשית לבית הספר, כאשר אלפי התלמידות מגיעות בבת אחת אל השער.

במכתבו הסביר פינדרוס את הסיבה לצפיפות הנוראה בבית הספר, וטוען כי היא נובעת מהמחסור בכיתות לימוד למאות הילדות המתגוררות בשכונת קרית יובל, והסירוב של עירית ירושלים להקצות את מגרש ‘ורבורג’ עבור הקמת בית ספר עבורן.

כתוצאה מכך נאלצות התלמידות לכתת את רגליהן ולהגיע ללמוד בשכונת בית וגן, והעומס בבית הספר ‘בית יעקב בית וגן’ הפך לבלתי נסבל.

עוד הוא מדגיש, כי העירייה אחראית למחדל זה מסיבות פוליטיות של הדרת חרדים ומתוך כניעה ל’קרית יובל החופשית’, ששמה לה למטרה להדיר את רגלי התושבים החרדים משכונת קרית יובל ולהציק להם ככל שניתן.

פינדרוס הבהיר כי הסדר זה של שמירה על ידי חברי העירייה יהיה בתוקף עד למימון העירייה או לחילופין עד לקבלת מימון מאגודת ‘קרית יובל החופשית’ לשומר בשכר. הוא הביע תקווה כי “עיריית ירושלים תתעשת סוף סוף ותבין כי למחיר ההדרה בקריית יובל יש מחיר”.

פינדרוס, סבן

פינדרוס, סבן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בזיון של חברי המועצה החרדים
    17/11/2015 12:05
    שמואל
  1. ואיך חברי המועצה הנכבדים ממשיכים לשבת ביחד עם ברקת בגואלציה הזו

    וכמאמר תרקו עלי ותדרכו עלי העיקר שזה יהיה עלי ואני בפנים