נתניהו אישר שיווק 450 יח”ד ברמת שלמה: העירייה מפתחת עוד 1000

אחרי שחזר מארה"ב אישר ראש הממשלה לשווק מאות יחידות דיור חדשות בשכונת רמת שלמה • בעיריית ירושלים מתכוונים לפתח עוד 1,000 יחידות דיור בשכונת רמת שלמה
שייע קליין
ה' כסלו התשע"ו / 17.11.2015 09:54

ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן את האישור הסופי ליציאה לשיווק של כ-450 יחידות דיור חדשות בשכונת רמת שלמה בירושלים.

מדובר בצעד שבעצם מוציא לדרך את התוכניות שכבר אושרו בכל הוועדות העירוניות והמחוזיות, והמתינו למהלך הסופי ולאישורו של נתניהו.

בתוך כך דיווח הבוקר (שלישי) העיתונאי מיכאל שמש מגלי צה”ל, כי תכנית הבנייה בשכונת רמת שלמה בירושלים שכבר הוקפאה מספר פעמים, כשרק חלקים קטנים ממנה מופשרים, חוזרת לשולחן הדיונים: עיריית ירושלים תפתח את השטח ותקדם את בנייתן של לא פחות מ-1,000 יחידות דיור שנתונות בהקפאה, לצד 500 יחידות דיור שכבר קיבלו אישור להמשך פיתוח.

בדברים שאמר מממלא מקום ראש העיר ויושב ראש הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים, מאיר תורג’מן, הוא נשמע מתבטא בנושא קידום הבנייה על ידי פנייה למנהל מקרקעי ישראל.

“אנחנו כרגע עושים פיתוח ברמת שלמה, גבול שועפאט, כ-1,500 יחידות דיור”, אמר תורג’מן, “מה שאושר עד עתה זה רק פיתוח ל-500. החלטתי לעשות מעשה ולפנות לכל הגורמים במשרד השיכון ובמנהל מקרקעי ישראל כדי להמשיך את הפיתוח גם לעוד 1,000 יחידות דיור. את הפיתוח אגב עושה חברת ‘מוריה’, שהיא חברה עירונית”.

לפני ביקורו האחרון של נתניהו בארה”ב הקפיאה העירייה היתרי בנייה על 80 יחידות דיור, כדי לא לעורר משבר עם האמריקנים.

כעת, אחר שראש הממשלה חזר,  בעירייה מתכננים בגדול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות