עשרות משרות חמות הוצגו ביריד התעסוקה של מפתח בביתר עלית

במפתח הקפידו על אפקטיביות, כך שהיו מעסיקים שבחרו להשתתף רק בשעות לנשים או רק לגברים • נציגי מרכזי הכשרה הציעו מתן מענה שלם על תחומי הלימוד מקדמי תעסוקה • לכל אורך היריד נערכו הרצאות במגוון רחב של נושאים
משה גולד
ד' כסלו התשע"ו / 16.11.2015 20:51

סניף מפתח (-מרכזי פיתוח תעסוקת חרדים) בביתר עילית ערך השבוע יריד תעסוקה. את היריד ארגן מנהל הסניף, שמואל גוטליב, ששיבח את סיועו של ראש העיר מאיר רובינשטיין בארגון הערב.

מאות המשתתפים התקבלו ביחס אישי ומקצועי על ידי צוות מפתח בדוכן מיוחד, בו הוצגו עשרות משרות חמות, קורסים קרובים ושירותים קבועים.

בהמשך נהנו המשתתפים מפינת מחשבים שהועמדה לרשותם לצורך כתיבת קורות חיים וביצוע אבחוניים תעסוקתיים.

בדוכנים ייעודיים קיבלו המעסיקים את באי היריד וראינו משתתפים למשרות בחברתם.

במפתח הקפידו על אפקטיביות, כך שהיו מעסיקים שבחרו להשתתף רק בשעות לנשים או רק לגברים. נציגי מרכזי הכשרה שנכחו אף הם בדוכנים, הציעו את מרכולתם, במתן מענה שלם על תחומי הלימוד מקדמי תעסוקה.

לכל אורך היריד נערכו הרצאות מלאי תוכן, כשבכל חצי שעה מתחלף מרצה במקום. ההיענות היתה גבוהה, ועשרות משתתפים האזינו בכל הרצאה.

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין נאם במסגרת יריד התעסוקה בפני המעסיקים, ועמד על החשיבות שיש בהבאת עוד ועוד מקומות תעסוקה לעיר.

ראש העיר שיבח במילים חמות את ארגון מפתח ביתר עילית ואת העומד בראשו על הפעילות במגוון רחב של קידום תעסוקתי בעיר.

מפתח

רובינשטיין הדגיש כי בעיניו כל האנשים שמעורבים בקידום התעסוקה הינם קבוצה של אנשים שעושים עבודת קודש, וכולם חדורי מטרה לבסס עוד ועוד בתים בישראל, שיוכלו לעמוד על הרגליים כשיש עבודה ותעסוקה לכל דורש. הוא  בישר לנוכחים על שתי נקודות חשובות בהתפתחות התעסוקתית בעיר:  הראשונה – פרויקט היער האנגלי מצפון לעיר, שכולל שטח של כ-800 דונם המיודעים לשטחי מסחר ותעסוקה. הפרויקט נמצא בהליכי רישוי מזורזים, כשאת הפרויקט כולו מנהל ירון קמחי, שהינו בעל וותק עשיר בקידום תעשייה, ושימש בעבר כראש מועצת תפן שהיא מועצה תעשייתית בצפון הארץ.

מנהל מפתח ביתר עילית, הרב שמואל גוטליב אמר: “אנו שמחים בעובדה שהצלחנו בסייעתא דשמיא להפיק ולארגן יריד זה, מבחינתנו העבודה רק התחילה ביום שלאחר היריד, כיוון שהעובדה שמאות איש ביקשו את שירותינו איננה המטרה כשלעצמה, אלא אנו עמלים כבר בימים אלו על מענה איכותי ומקצועי לפונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות