הנה הם חוזרים: הזמר נמואל ודני אבידני עם הסינגל ‘שהשלום שלו’

אחרי הצלחת הסינגל הראשון 'אשרינו', שהפך ללהיט גדול שכבש את תחנות הרדיו, הזמר נמואל והמעבד והמפיק המוסיקלי דני אבידני חוזרים עם סינגל חדש: 'שהשלום שלו' • הסינגל הוא סנונית נוספת לקראת האלבום 'התגלות'
ג' כסלו התשע"ו / 15.11.2015 18:58

אחרי הצלחת הסינגל הראשון ‘אשרינו’, שהפך ללהיט גדול שכבש את תחנות הרדיו, גרף עשרות אלפי צפיות ביוטיוב, זכה למאות ביצועים שונים ברחבות הריקודים, ואף כיכב במצעדי סיכום שנת תשע”ה במוסיקה החסידית – הזמר נמואל והמעבד והמפיק המוסיקלי דני אבידני חוזרים עם סינגל חדש: ‘שהשלום שלו’.

הסינגל הוא סנונית נוספת לקראת האלבום ‘התגלות’, עליו עמלים השניים כבר שלוש שנים, עם מיטב הנגנים והמוסיקאים מהארץ ומחו”ל, באולפני ההקלטה המובילים והמשוכללים.

כשמו של הפרויקט, כך הקונספט של האלבום  – ניגוני חב”ד ישנים ואהובים, בעיבודים והפקה מוסיקלית וירטואוזים של אבידני, כשמעליהם בוקע קולו של נמואל, מה שיוצר פרשנות חדשה ומרעננת המנגישה את הניגונים לכלל עם ישראל.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לזמר היקר נמואל היקר - ודני אבדני היקר!
    27/11/2015 14:03
    יהודית משה
  1. בס”ד
    אני בחורה נכה מלידה.
    אני רוצה להגיד לך נמואל שהשיר שלך מאוד מרגש ונוגע ללב אני מאוד רוצה לברך אותך שתמשיך להוציא עוד שירים מרגשים ונוגעים ללב כמו השיר הזה אמן ואמן!!!
    ייברכך ה’ וישמרך יאר ה’ פניו אליך וישם לך שלום ויאגוד סביבך ה’ התברך את הצדיקים הטובים שהתאגדו סביבך וישמרו עליך בעת שאתה נמצא בדרכים שתיסע ותגיע למקום חפציך ותחזור בשלום לביתך אמן ואמן!!!
    ושתהיה לך רפואה שלמה בכ’ל רמ”ח אבריך שס”ה גידיך אמן ואמן !!!
    וישלח לך ה’ התברך פרנסה טובה אמן ואמן!!!
    בהערכה יהודית משה[email protected]
    ת.ד.1756 רחובות

  2. בס"ד:לזמר המרגש נמואל היקר!
    27/11/2015 14:24
    יהודית משה
  3. בס”ד
    אני שמעתי את השיר שעשית ביוטיוב עם מנדי ג’רופי חיילי הרבי של הרבי מילובביץ
    ויש לציין שאני מאוד מעריצה את הרבי מילובביץ עד מאוד ודרכו הצלתי הרבה חיילים שהיו חולים ופצועים קשה.
    אני מאוד מודה לך על השיר היפה והמרגש ועוד כמה שירים מרגשים שהוצאת כמו השלום שלו וכ”ו אני מאחלת לך שתמשיך להוציא שירים מרגשים ושההצלחה שלך תרבה ותעלה בסולם הדרגות אמן ואמן!!!
    בהערכה יהודית משה