אלקין על מתקפת ליברמן: פופוליזם זול. הוא מתראיין גם אצל החרדים

ליברמן תקף את שרי הליכוד המתראיינים לכלי התקשורת החרדיים - והשר אלקין מגיב: "כשזה נוח - ליברמן שמח לשתף פעולה עם החרדים. אני מניח שהוא מנסה לבנות את עצמו כאלטרנטיבה ולנסות לקושש קולות מהליכוד"
יוני גרין
כ"ז חשון התשע"ו / 09.11.2015 20:12

השר זאב אלקין התייחס הערב (שני) בראיון שהעניק ל’מהדורה המרכזית’ עם משה גלסנר בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, לדבריו של יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שאמר היום: “כאשר אני רואה את חברי הליכוד מתראיינים כל היום בכלי התקשורת החרדים, עושה לי רושם שהם לא מתמודדים רק לפרימרייס אלא לתפקיד במועצת חכמי התורה לפחות”.

אלקין אמר בתגובה: “אני חושב שזה פופוליזים זול. ליברמן גם מתראיין לא מעט בכלי תקשורת חרדים, וכשהיה בהרצת מועמד שלו לראשות עיריית ירושלים – הוא ראה בזה אפילו יתרון, והתראיין כמה שאפשר, וממש לא הפריע לו שותפות עם החרדים.

“יותר מזה, מועמד שלו, משה ליאון, שאני מאוד מעריך אותו וגם תמכתי בו אז, היה אמור לנצח בעיקר בזכות תמיכה של האוכלוסייה החרדית בבירה.

“לכן, רואים שכשזה נוח – ליברמן שמח לשתף פעולה עם החרדים, והקולות שאנו שומעים עכשיו זה ניסיון להשתמש לצרכים אופוזיציוניים בסיטואציה שנוצרה”.

אלקין הוסיף: “לגוף הסוגיה של הגיוס, אני זוכר שבממשלת 2009 הייתי אז חבר צוות משא ומתן, ואם תלך להסכמים הקואליציוניים ההם, שישראל ביתנו הייתה חתומה עליהם – היא הייתה חתומה שישמר הסטטוס קוו בנושא הגיוס, אז זה לא היה אכפת להם…”

עוד אמר אלקין: “אני מניח שליברמן מנסה לבנות את עצמו כאלטרנטיבה ולנסות לקושש קולות מהליכוד, גם דרך כביכול אופוזיציה ימנית וגם דרך אופוזיציה חילונית, זה מטבע שתמיד עובר לסוחר בחלקים מהציבור הישראלי. אבל אני חושב שרוב הציבור לא יקנה את הדבר הזה, כי הכל פוליטיקה בסיפור הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות