הלם: שקיות של רשת ‘קרולינה למקה’ מיוצרות מנייר עם דברי תורה

לקוחה שרכשה משקפיים בחנות של רשת המשקפיים 'קרולינה למקה' - אותה מפרסמת הידוענית בר רפאלי - הופתעה לגלות: שקית הנייר היוקרתית אותה קיבלה, עשויה מניירות גניזה של דפי הספר הקדוש 'שומרי אמונים' • עו"ד לחרדים 10: "שוקל תביעה בגין פגיעה ברגשות דתיים"
אליעזר היון
כ"ח חשון התשע"ו / 10.11.2015 18:28

קשה שלא להיתקל בפרסומים החוזרים ונשנים של רשת המשקפיים החדשה ‘קרולינה למקה’. הרשת – אותה מפרסמת הידוענית בר רפאלי – מציעה ללקוחותיה דגמים יפהפהיים וחדשניים, וממשיכה לחדור אל שוק המשקפיים היוקרתי בישראל.

אלא שלידי חרדים 10 הגיעו תלונות מלקוחות מזועזעים שגילו, לתדהמתם, כי רכיבי שקיות הנייר היפות של הרשת עשויים מחומר של דברי תורה.

“הגעתי לחנות, קיבלתי את המשקפיים וגיליתי לפתע בתחתית השקית נייר מודפס. בדיקה מעמיקה יותר גילתה מדובר בספר הקדוש ‘שומרי אמונים'”, סיפרה אחת הלקוחות.

היא מיהרה להעלות את התמונה לדף הפייסבוק שלה והתוודעה ללקוחות זועמים נוספים: “זוג שבא לרכוש משקפיים וגילה את השקיות הללו, גילה זעזוע והמוכרת שהבחינה בכך, חיפשה במבוכתה שקית נוספת, אלא שבתום חיפוש של 15 שקיות התברר כולם עשויים מדפי גניזה של דברי תורה”, סיפרה.

ניתן לשער כי הדבר נעשה בטעות ובלי שימת לב מצד החברה.

לידי חרדים 10 הגיעה פנייה גם מעורך דין שהתוודע לסיפור, וציין כי הוא שוקל להגיש כתב תביעה כנגד החברה בגין פגיעה ברגשות דתיים, ופגיעה בזכויות יוצרים של מחבר הספר ‘שומרי אמונים’ האדמו”ר הקדוש רבי אהרן ראטה זצ”ל.

מחברת ‘קרולינה למקה’ נמסר בתגובה: “השקיות מסופקות לרשת על ידי ספקית חיצונית חברת בנדור בע”מ. מרגע שנודע לנו על מה שקרה, פעלנו בנחישות על מנת להוריד שקיות אלה מכל הסניפים ולהחליפם בשקיות חדשות.

 “אנו מצרים על כך ומתנצלים על כך מעומק לבנו”.

לרמקה, בר רפאלי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תפילה?
    11/11/2015 17:07
    אלמוני
  1. הצצה על הדף בתמונה מגלה כי יש בו תפילה כלשהי.
    במידה וכל הדפים בשקיות זהים לדף זה, יש להניח כי הדבר נעשה מתוך כוונה טובה, והבזיון נעשה בשגגה מתוך חוסר מודעות.