נתניהו בברכה לשלוחי חב”ד: “אני מאוד נהנה להתבונן בתמונה שלכם”

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הבוקר ברכה מצולמת לאלפי שלוחי חב"ד בעולם, השוהים בכינוס העולמי בניו יורק • "בשנים האחרונות נחשפתי לפעולות סיוע והצלה בהם השתתפתם, רבים מכם. בזכות הדאגה שלכם, ניצלו חיים של יהודים רבים"
נחמן גור
כ"ו חשון התשע"ו / 08.11.2015 16:18

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הבוקר (ראשון) ברכה לבבית לאלפי שלוחי חב”ד בעולם, השוהים בכינוס העולמי בניו יורק.

הברכה פורסמה באתר חב”ד-COL.

אחרי מילות פתיחה לבביות לאלפי השלוחים, אמר ראש-הממשלה: “במהלך השנים יצרתם מסורת מבורכת. בסוף הכנס מתקבצים כל השלוחים לתמונה משותפת ומסכמת. אני מאוד נהנה להתבונן בתמונה הזו. עליה נאמר תמונה אחת שווה אלף מילים. מצד אחד הפגנת עוצמה רוחנית ואחדות פנימית, ומן הצד השני נכונות והתלהבות להמשיך את הוראות הרבי, להפצת היהדות לכל יהודי בכל מקום בעולם.

“יוזמת השלוחים של הרבי, היא עוד הוכחה לגדולתו כמנהיג יהודי בעל שיעור קומה, למרות שעברו כבר למעלה מעשרים שנים מאז שנפטר, יוזמתו חיה ותוססת יותר מתמיד.

“כל אחד ואחד מכם הוא שגריר נאמן של עם ישראל”, המשיך ראש-הממשלה, “בשנים האחרונות נחשפתי לפעולות סיוע והצלה בהם השתתפתם, רבים מכם. בזכות הדאגה שלכם, ניצלו חיים של יהודים רבים.

“פעילותו של השליח המקומי של חב”ד, מעניקה תחושה של בית לכל ישראלי ויהודי, ללא תנאי או בקשת תמורה. אתם מקיימים את צו חכמנו – אהבת חינם לכל יהודי באשר הוא יהודי.

“אני מברך כל אחד ואחד מכם, מאחל לכם עוד שנים רבות של תרומה ועשייה למען ישראל. חיזקו ואימצו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות