חרדי מבית שמש נעצר בחשד להתעללות חמורה בבתו החורגת

שוטרי תחנת בית שמש עצרו בסוף השבוע חרדי כבן 40 תושב העיר, בחשד שביצע מעשים חמורים בבתו החורגת בת ה-16 • מעצרו הוארך פעמיים ומחר יובא שוב בפני שופט להארכת מעצר • בית המשפט אסר לפרסם כל פרט העשוי להביא לזיהוי החשוד
כ"א חשון התשע"ו / 03.11.2015 18:30

שוטרי תחנת בית שמש עצרו ביום רביעי האחרון תושב בית שמש בשנות ה-40 לחייו, בחשד לביצוע עבירות חמורות בבתו החורגת בת ה-16 מזה מספר חודשים.

החקירה נפתחה בעקבות מידע שהעבירו גורמי הרווחה למשטרת בית שמש, מפקד התחנה הורה על פתיחת חקירה – ועוד באותו היום נעצר החשוד, כאמור, חרדי תושב בית שמש בשנות ה- 40.

מפרטי החקירה עולה, כי החשוד, הנשוי לאמא של הנערה בת ה-16, ידע כי הנערה נפגעה כשנה לפני-כן בידי צעיר שפגש בה במסגרת פעילות התנדבותית בעיר; כנגד הצעיר נפתחה חקירה, והוא עצור עד תום ההליכים נגדו.

במהלך ההליך המשפטי, תוך ניצול מצבה הנפשי של הנערה , נהג האב החורג לנסוע עם הנערה למקומות שונים בארץ ולבצע בה מעשים חמורים. כל זאת במשך תקופה של מספר חודשים.

במהלך החודש האחרון עברה הנערה להתגורר אצל בני משפחתה במרכז הארץ, להם סיפרה אודות המעשים, והם שדיווחו על כך לגורמי הרווחה.

כאמור, החשוד נעצר עוד באותו היום בו התקבל הדיווח במשטרה, בחקירתו הודה כי נסע עם הנערה למקומות שונים – אך טען כי עשה זאת מתוך כוונה לתמוך בה נפשית, והכחיש את ההתעללות בה.

חוקרי תחנת בית שמש, בפיקודו של מפקד התחנה, סנ”צ שלומי טולדנו, מנהלים את חקירת האירוע במשותף עם גורמי הרווחה והטיפול , בדגש לבדיקה באם יש קורבנות נוספים במשפחה ומחוצה לה.

מעצרו של החשוד הוארך פעמיים ע”י בית משפט השלום בירושלים והוא יובא מחר , יום רביעי, להארכת מעצר נוספת.

יודגש כי לאור בקשת הסנגור בדיון הארכת המעצר הקודם, הורה בימ”ש איסור פרסום כל פרט העלול לזהות את החשוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות