“האבא והאימא נאבקו בנו” • תמלול חקירת רוצחי הזוג הנקין הי”ד נחשף

"ראיתי באותו רגע שנהג הרכב הישראלי החל בעימות עם כארם, יריתי מספר כדורים לעברו. אני לא זוכר כמה יריתי והוא נהרג במקום" • במסגרת בקשת המדינה להריסת בתי המחבלים, פורסמו העדויות וההודאות של רוצחי בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד
יוני גרין
כ' חשון התשע"ו / 02.11.2015 17:30

עדויות המחבלים שרצחו את בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי”ד בחג הסוכות האחרון, מתפרסמות היום, ופורסות מסה של מסירות נפש.

מפקד החוליה הוא ראעב אחמד מוחמד עליוי, בן 37 משכם. חברי החוליה הם יחיא ראג’ חמד בן 24, סמיר כוסא בן 34, ראזק בן 33, וזיאד עאמר בן 26.

ראזק היה זה שנפגע בשוגג במהלך הפיגוע מירי חברו והוא נעצר בבית החולים בשכם.

“בזמן שהרכב שלנו היה במקביל לרכב ישראלי, יריתי מה-M16. אני זוכר שיריתי 10-15 כדורים, ירי אוטומטי, לכיוון הרכב הישראלי”, סיפר המחבל הרוצח יחיא ראג’ חאמד, שביצע את הפיגוע, והתרברב כי ביצע בעבר כבר מספר פיגועים.

“באותו רגע הרכב הישראלי שבו נהג יהודי, נעצר. ירדתי מהרכב עם הנשק, הוצאתי את המחסנית, הכנסתי את המחסנית השנייה. פתחתי את דלת הרכב וראיתי את האישה ללא כל פגע.

“ראיתי באותו רגע שנהג הרכב הישראלי החל בעימות עם כארם, יריתי מספר כדורים לעברו. אני לא זוכר כמה יריתי והוא נהרג במקום”.

המחבל סיפר כיצד פגע במחבל הנוסף, אחד מן הדברים שהובילו ללכידת המחבלים: “תוך כדי הירי פגעתי בכארם (ראזק, מחבל נוסף בחוליה) בכדור שפגע בכף יד שמאל שלו.

“הותקפתי על ידי האישה, יריתי מספר כדורים גם לעברה והרגתי אותה במקום. בזמן שיריתי לעברה, ראיתי 3-4 ילדים, אך לא יריתי לכיוון שלהם. עלינו על הרכב ואמרתי שם שרצחנו את הגבר והאישה”.

כרם ראזק, חבר החוליה שנפצע סיפרכי ביצע עם חברו יחיא חאמד את הפיגוע אחרי שהתגייס לחמאס השנה: “הנהג ניסה בכל הכוח שלו לקחת ממני את האקדח. יחיא, שהלך אל הדלת השנייה כדי לבדוק מי בתוך הרכב, ירה לכיוון הנהג ואני נפגעתי ביד שמאל.

“האקדח נפל ממני. עזבתי את האקדח ונכנסתי אל הרכב”.

עוד סיפר: “כשהיינו במקביל לרכב הישראלי יחיא ירה מתוך הרכב, אני לא יודע כמה כדורים. אחרי הירי, הרכב הישראלי נעצר בצד הכביש וירדנו כדי לבדוק את מצב הנוסעים. אני החזקתי באקדח ויחיא ברובה M-16.

“הלכתי לכיוון הדלת לבדוק מה קרה לנהג ושמתי לב שהדלת קצת פתוחה. פתחתי אותה וראיתי שהיה שם גבר עם דם על פניו ועל החזה.

בשלב זה תיאר כרם ראזק את המאבק עם הרב איתם הנקין הי”ד.

“לפני שנפצעתי הבחנתי בשני ילדים יושבים ברכב אך אני לא שמתי לב אם הם היו פצועים”.

חוקר: “האם יחיא ראה את הילדים ברכב הישראלי?”

ראזק: “אני בטוח שהוא ראה את הילדים, כפי שאני ראיתי אותם, אך לאחר הפיגוע לא דיברנו בנושא הילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות