חרפה: פועלים ערבים במודיעין עילית זורקים אבנים על בנות הסמינרים

מחכים שיקרה אסון? לאחר חשיפת חרדים 10 על התנכלות פועלים ערביים לבנות סמינר 'נתיבות חכמה' במודיעין עילית מדווחות אימהות על עליית מדרגה: הפועלים החלו ליידות אבנים על תלמידות ולאיים עליהן בדריסה • קבוצת הורים החליטה: הבנות לא יגיעו ללימודים - עד שתוסדר אבטחה
אליעזר היון
כ' חשון התשע"ו / 02.11.2015 13:01

הפקרות. חרפה. סכנה. מחכים שיקרה אסון. אלו רק חלק מהתבטאויותיהם של הורי בנות סמינר ‘נתיבות חכמה’ על התנהלות העירייה בעיר מודיעין עילית.

בשבוע האחרון נחשף בחרדים 10 כי פועלי בניין ערביים מפחידים את הבנות במתחם הסמינרים בשכונת נאות הפיסגה.

היום (שני) מגיעים דיווחים על עליית מדרגה בהתפרעות הפועלים: זריקת אבנים על הבנות במקום.

בקצה שכונת נאות הפיסגה ממוקמים מספר מוסדות חינוך: סמינר ‘נתיבות חכמה’, גני ילדים, ומוסד ‘דרכי חינוך’. בסמוך למוסדות קיים אתר בנייה ובו פועלים ערביים. בסמינר ‘נתיבות חכמה’ אין שמירה, למרות פניותיהם החוזרות ונשנות של ההורים לעירייה ולמחלקת הביטחון.

הורי התלמידות מסמינר ‘נתיבות חכמה’ סיפרו לחרדים 10, כי הערבים נוהגים בדרך שעשוע להפחיד את הבנות, ואלו חוזרות מבועתות לבתיהן.

אלא שבימים האחרונים החלו, כאמור, הערבים להשליך אבנים מהפיגומים על הבנות שחולפות במקום: “אתמול טרקטור שבו נהג ערבי רדף אחרי אחת הבנות, וזו הגיע בוכיה לבית הספר. היא היתה בטוחה שהוא ידרוס אותה”, מספרת אחת האימהות.

בימים האחרונים החליטה קבוצת הורים שלא לאפשר לבנותיהם לבקר בסמינר – עד שהאבטחה תסודר.

“זו פשוט הפקרות. אני לא מסוגלת לשלוח את בתי לשם”, אומרת אחת האימהות, “עד היום הייתי מתקשרת פשוט למוקד 100, והמשטרה שולחת ניידת שתסתובב באזור. הם היחידים שעושים משהו, למרות שהתפקיד הזה לא מוטל עליהם. זה לא יכול להימשך כך”.

חרדים 10 פנה לדוברות העירייה, אך כמו פעמים קודמות, בחרו שם שלא להגיב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות