סינגל ראשון מאלבום שני של הזמר ישי ריבו: ‘מקשה אחת זהב’ • להאזנה

באלבומו השני ממשיך ישי ריבו ליצור שירים שמהלכים קסם על המאזין ושובים בפשטות הלחנים ובטקסטים הרגישים • קבלו את הסינגל החדש שלו: ״מקשה אחת זהב״
ט"ז חשון התשע"ו / 29.10.2015 12:04

אלבום הבכורה של ישי ריבו לא היה עוד אלבום בכורה. הוא היה התופעה המוזיקלית המרתקת של התקופה.

עם כמיליון וחצי צפיות ביוטיוב, “תוכו רצוף אהבה” כיכב במקומות הגבוהים במצעדי סיכום השנה. אלבום הבכורה גם זיכה את ישי בתארים “זמר” ו”אלבום השנה” בלא מעט סיכומים, הגיע למעמד של זהב וממשיך להימכר.

סיבוב ההופעות שליווה את יציאתו זכה להצלחה ברחבי הארץ. ישי הוזמן להופיע בפסטיבלים הגדולים והחשובים, והוביל לשיתופי פעולה מוזיקליים עם דודו טסה, אמיר דדון, עידן עמדי, דני רובס, דוד ד’אור, שי צברי ועוד.

באלבומו השני ממשיך ישי ליצור שירים שמהלכים קסם על המאזין ושובים בפשטות הלחנים ובטקסטים הרגישים.

על ההפקה המוזיקלית אמונים הפעם ריבו עצמו, יחד עם מאור שושן.

סיפור חייו הבלתי שגרתי של ריבו כולל עלייה מצרפת בגיל צעיר, גיוס לנח”ל כחרדי ופריצה מוזיקלית חלומית, תוך כדי שהוא אב טרי.

את שיריו הראשונים כתב בגיל 14, ללא השכלה מוזיקלית פורמלית. לאחר השתתפות בפרוייקט של עידן רייכל עם השיר “אור כזה” והופעה בלתי נשכחת לצידו בבנייני האומה, הגיעה הזכייה בפרס אקו”ם על אלבום הבכורה ובהמשך ההצלחה הגדולה.

“קול דודי”, “תוכו רצוף אהבה” ו”מטבע הדברים”, שכיות החמדה הראשונות מהאלבום זכו להשמעות רבות בתחנות הרדיו, והעלו את רף הציפיות מהאמן הצעיר.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיר מקסים
    29/10/2015 15:22
    משה
  1. ישי בהצלחה רבה

  2. מוסיקה
    06/11/2015 02:50
    אביגיל שפיצר
  3. אין על יש רביבו אני שומעת אותו כל זמן בכל מצב זה שאני משתדלת להתחזק זה בזכותו.. אחלה גבר באמת כל הכבוד!