השב”כ: ‘המחבלת’ מעפולה עמדה ליד צעיר חרדי – ולא עשתה לו דבר

חקירת השב"כ חשפה: הצעירה מנצרת שאחזה בסכין בתחנה המרכזית בעפולה לא התכוונה לבצע פיגוע • מדובר במעורערת בנפשה שרצתה להתאבד והגתה ניסיון ההתאבדות מתוחכם מהרגיל • היא תועמד לדין פלילי
חיים טוויל
ט"ו חשון התשע"ו / 28.10.2015 21:20

פרקליטות המדינה קבעה היום (רביעי), על בסיס חוות דעת של השב”כ, כי הערבייה שאחזה בסכין ונחשדה כמחבלת בתחנה המרכזית בעפולה אינה מחבלת.שכן, לא הייתה לה שום כוונה לבצע פיגוע במקום. כך דיווח הערב (רביעי) משה נוסבאום בחדשות 2.

על פי החקירה, ניסיון ההתאבדות הזה היה מתוחכם מהרגיל.

הצעירה לקחה סכין מביתה, נכנסה לתחנה המרכזית, עמדה ליד צעיר חרדי ולא עשתה לו דבר אף על פי שהייתה יכולה לדקור אותו ללא בעיה. אלא שהיא המשיכה להתקדם לעבר החיילים ושוטרי משמר הגבול וצעקה לעברם: “טרוריסטים”. תקוותה הייתה שאלו יירו בה למוות.

כוחות הביטחון אכן הגיבו בירי לכיוון רגליה ופצעו אותה בינוני.

בפרקליטות קבעו כי אין סיבה להגיש נגדה כתב אישום על רקע לאומני, ומחר יסתיים מעצרה.

עם זאת, בקרוב יוגש נגדה כתב אישום פלילי שיכלול עבירה פלילית אחת קלה יחסית. כמו כן, הוחלט שלא יינקטו הליכים נגד השוטרים והמאבטח שירו לעברה, שכן הם פעלו כראוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צדק
    30/10/2015 22:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כמובן שלא יעמידו אותם לדין, יורים באישה שלא מהווה סכנה לאף אחד במטרה להרוג וכמובן שזה הסדר וראוי אבל כשמחבל יהודי הרג שישה ערבים באוטובוס בשפרעם , ארבעה צעירים ערבים הרגו את המחבל היהודי ובגלל זה הם נשפטו ונשלחו לכלא לשנתיים, למה מי שהורג מחבל יהודי נשלח לכלא ומי שהורג מחבל ערבי שגם אם לא הרג אף אחד מי שהרג אותו מקבל מחמאות ודברי הוקרה והערכה מהמדינה