הזמר יוני Z מניו יורק מגיש קליפ בכורה: “אודה” • צפו בוידאו

הזמר יוני Z, בן 23, תושב ניו יורק, פורץ עם קליפ בכורה לסינגל הבכורה "אודה" • בהפקה ובהסרטה השתתף צוות שכלל 32 אנשי מקצוע • צפו בתוצאה
ישראל ברגר
ט"ו חשון התשע"ו / 28.10.2015 16:43

הזמר יוני Z, בן 23, תושב ניו יורק, פורץ עם קליפ בכורה לסינגל הבכורה ‘אודה’.

כבר לאחר שחרור רצועת השמע של השיר ביום שלישי האחרון, כמתנה חינם לכל המאזינים, צבר השיר עשרות אלפי הורדות וזכה לביקורות נלהבות ממעריצים ומבקרים כאחד.

מה השפיע עליו והביא אותו ליצור את וידאו המוזיקה היהודי הייחודי והמקצועי ביותר עד כה?

“בהחלט היו כמה קטעי וידאו ומוסיקה שבוצעו היטב בשנים האחרונות למוסיקה יהודית”, אומר יוני. “אבל רצינו ליצור משהו שמעולם לא נעשה בעבר; לכתוב שיר עם אנרגיה, כוח, והמון רגש שלא מוטל בספק, עם עיבוד מוסיקלי שיתרגם את הנשמע על המסך לחוויה דרמטית מרגשת שתיגע בכל צופה עמוק, ובאופן אישי”.

אודה הופק על ידי יענקי קטינא, הוקלט ועובד באולפני פליימאסטאר, והולחן על ידי יוני.

הצילומים נמשכו על פני ארבעה ימי צילום בלוס אנג’לס קליפורניה תחת ידיהם האמונות של מיטב אנשי המקצוע בהוליווד. בהפקה ובהסרטה השתתף צוות שכלל 32 אנשי מקצוע.

תוך מסע מקיף ברחבי העולם במרוצת שמונה השנים האחרונות, והתנסות אישית בעצמה האדירה שמוסיקה יכולה לפעול על אנשים, התבהרה ליוני המטרה שעומדת מאחורי הוצאת הקליפ החדש: “ליצור פלטפורמה יהודית מוסיקאלית שתטלטל אנשים, תרגש ותעצים בעת ובעונה אחת“.

בהתבסס על המנטרה של אודה, מוסיף יוני: “אנחנו לא צריכים להגיע למצב של ניסיון מהשם יתברך, כדי להעמיד אותנו במבחן אם אנו יודעים להעריך את היום יום שלנו .לו רק היינו לוקחים רגע אחד בלבד כדי לחשוב ולהרהר אודות המתנות בהם חנן אותנו הבורא, הרי שהיינו מתמלאים בהכרת תודה ולא מפסיקים להודות לו על החסד האינסופי שלו“.

זהו המסר של אודה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות