החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

תמי גיל
|
ט"ז חשון התשע"ו / 28.10.2015 23:45
שפתון לחות טיפולי העשוי משמן זית כתית מעולה ורכיבים טבעיים • צעצוע ההתפתחות הפופולארי – שולחן פעילות אורות וצלילים • Timberland משיקה קולקציית מגפי נשים אופנתיות ואיכותיות

 שיווק, צרכנות

עונת המעבר הגיעה ואיתה גם היובש בשפתיים  essence Olea מותג הבית של “בית הבד של הגולן”, מציג: שפתון לחות טיפולי העשוי משמן זית כתית מעולה ורכיבים טבעיים בלבד שיסייע לכם להתמודד עם היובש בשפתיים ולעבור את תקופת המעבר בקלות ובנעימות. השפתון עשיר בלחות ובנוגדי חמצון, מזין ומרגיע מגוון פציעות בשפה ושפתיים יבשות. השפתון מחייה, מרכך ושומר על שפתיים נעימות ונטולות יובש. המיזוג של שמן זית טבעי עם שמנים צמחיים בשפתון הטיפולי של essence Olea ממקסם את ההשפעה על השפתיים ומסייע להתמודד עם היובש. מכיל שמן זית, שעוות דבורים צהובה, שמן חוחובה, שמן שומשום, שמן קיק, שמן נבט, שמן אבוקדו, שמן עץ תה, שמן לבנדר וחיטה. מחיר: 66 ₪ (15 מ”ל). ניתן להשיג בחנויות מרכזי המבקרים של “בית הבד של הגולן (צילום: אורן קאהרן).

 שיווק, צרכנות

חודש נובמבר 2015 מפנק במיוחד ללקוחות מייבלין ניו יורק: קונים 2 ממוצרי האיפור של מייבלין ניו יורק ומקבלים סט מברשות איכותי בתוך נרתיק אופנתי ב- 10 ₪ בלבד. סט מברשות מכיל: 5 מברשות מקצועיות בגודל המתאים לכל תיק. תוקף המבצע מ- 1-30.11.15 ו/או עד גמר המלאי. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, ניו-פארם ובפרפומריות נבחרות (צילום: יחצ מייבלין ניו יורק).

 שיווק, צרכנות

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים של המותגים הכי נחשקים: ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד, מציגה את צעצוע ההתפתחות הפופולארי – שולחן פעילות אורות וצלילים. שולחן הפעילות אורות וצלילים מבית פישר פרייס, הינו משחק התפתחותי מוסיקלי המפתח את כישורי התינוק. השולחן מנגן מנגינות בליווי אורות צבעוניים היוצאים מן השולחן ומציג שלל גירויים ופעילויות לפיתוח כישורי התינוק. על השולחן ישנו כדור מסתובב, ספרים נפתחים עם דמויות של חיות ועוד אשר מסייעים בפיתוח המוטוריקה של התינוק. טווח גילאים: 9 חודשים ועד גיל 36 חודשים. מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪. ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות (צילום: יחצ חול).

 שיווק, צרכנות

רשת SACARA מחוללת מהפך בשוק הלק הג’ל ומביאה מוצר לשימוש עצמי, כך שכל אחת יכולה להיות המניקוריסטית של עצמה – ומשיקה שני מוצרים  Gel Color Pro.

כל אחד מהמוצרים, מוצע ב- 20 גוונים ובנוסף גם בסיס ללק ג’ל וטופ קואוט. הלק ג’ל מבטיח ברק מתמשך של צבע הלק, עמידות הן של הציפורן והן של נראות הלק. לק ג’ל 3 – שלושה שלבים במוצר אחד – קיים ב20- גוונים אופנתיים בעלי ברק עז. תוצאה מושלמת תוך דקות – ללא צורך בג’ל בסיס וטופ. מקצר את תהליך העבודה באופן משמעותי ומתאים לכל סוגי הבניה ולציפורן טבעית. מתאים לכל סוגי הבנייה, ברישיון משרד הבריאות.

תכולה: 12 מ”ל, מחיר: 49.90 ₪. לק ג’ל:  ג’ל לק הקיים ב-20 גוונים מרהיבים ואופנתיים בעלי ברק עז, מבריק ויציב ללא קילופים ועמיד במים, סבון וחומרי ניקוי. תכולה: 12 מ”ל, מחיר: 39.90 ₪ (צילום: קית’ גלסמן).

 שיווק, צרכנות

לנוע עם מזוודות או תיקים גדולים בימים גשומים מבלי שיירטבו היא משימה כמעט בלתי אפשרית. קשה ללכת עם מטריה ובו זמנית להגן גם על התיק והמזוודה.

גם מי שנמנע מהליכה בגשם, עלול לגלות שהמזוודה נחשפה למים בעת ההטענה והפריקה בשדה התעופה או בקונקשן.

מזוודה עם בגדים רטובים עלולה להפוך יום טיול מהנה למתסכל ולכן כדאי להערך מראש עם ציוד עמיד בפני מים. כדי לשמור על החפצים, הבגדים ומוצרי האלקטרוניקה שבתיק יבשים, חברת Travel Box המתמחה במזוודות וציוד טיול, מציעה סדרת מוצרים עמידים בפני מים: צ’ימידן של CAT עשוי מניילון אטום לחלוטין וכולל מגוון אפשרויות נשיאה בעזרת רצועות מתכווננות ומרופדות, כיסוי למחשב וטאבלט של Pacsafe, השומר על המוצרים הדיגיטאליים מפני נוזלים.

בנוסף הכיסוי מגן מגניבת הציוד בעזרת מנעול ולולאת מתכת, המאפשרים להצמיד את הכיסוי הנעול לאלמנטים מקובעים. לכיסוי רשת מתכת פנימית השזורה בתוך הבד ומונעת את חיתוכו. מזוודה גדולה של Jeep העשויה מבד שזורק את המים שפוגעים בו ואינו סופג אותם. למזוודה ארבע גלגלי גומי כפולים המסייעים לנוע עם המזוודה במהירות שמתחיל טפטוף ולא להיקלע לגשם. תיק גב של חברת Pacsafe העשוי בד עמיד ודוחה מים.

בחלקו האחורי משולבת תמיכה מיוחדת לגב. לתיק טכנולוגיה ייחודית למניעת כיוסים, רצועות כתף וחזה מתכווננות וחגורת המותניים הניתנת להתאמה אישית.

שיווק, צרכנות

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית , למראה מושלם עם סטייל. קולקציית המגפיים של Timberland לנשים עוצבה בהשראת הדור החדש של מחפשי ההרפתקאות, בשילוב סטייל עם חספוס אתגרי המייצר סגנון ייחודי למותג. בקולקציית מגפי הנשים של Timberland ניתן למצוא מבחר של מגפונים עם שרוכים על מגוון סוגי עקבים, מגפיים גבוהים מעור עם שרוכים, מגפיים גבוהים קלאסיות מעוטרים באבזם, מגפיים עם פרווה בתוכן ועוד. קולקציית הנעליים של Timberland כוללת בתוכה מספר טכנולוגיות וחומרים ממוחזרים, לדוגמא: נעליי ה- EARTHKEEPERSׁ שהסוליה שלהם מיוצרת מ- 50% גומי ממוחזר -נעליים בעלות סוליה ירוקה (GREEN RUBBER) העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים , RE-CANVAS – בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים ו-ORTHO-LITE – סוליה מוקצפת המאפשרת נוחות, בלימת זעזועים, המרכיבה נעל מאווררת ועמידה. טווח מחירים נעליים: מגפונים פלטפורמה עם שרוכים החל מ-990 ₪, מגפיים נמוכים קלסים חלקים החל מ- 899 ₪, מגפיים בשילוב פרווה החל מ- 699.90 ₪, מגפיים גבוהים החל מ-1,190 ₪ (צילום: יחצ חול).

 שיווק, צרכנות

המותג הבינלאומי נאוטיקה מקבל את החורף הקרוב עם קולקציה עדכנית ומלאת סטייל. הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה”חתימה” של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים, בהדפסים ובצבעים הנשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים אופנתיים, החוגגים את חיי האישה המודרנית.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים ושילובי צבעים קלאסיים לצד נועזים כגון: כחול, אדום ולבן. החורף מתהדרת הקולקציה של נאוטיקה בגוונים עשירים השאובים ממורשת המותג.

הצבעוניות המובילה לקולקציית חורף 2016, מושפעת מהצבעים העמוקים של הים ועולם השיט, כגון: כחול אוקיאנוס, לבן שנהב ואפור עם נגיעות של כתום שקיעה, סגול בורגונדי, ואדום. המותג נאוטיקה אשר בנה את עצמו בתחילתו מליין מעילים, מוכיח את עליונותו ומציג מעילי טרנץ’, צמר ומעילי רוח בצבעים מטאליים עם צווארונים מיוחדים. המעילים ניתנים להתאמה לגזרה, באמצעות שרוכים, רוכסנים ועוד. הטרנד הבולט לעונה הינו השילוב בין בדי סריג, ניילון פוך ואריג, אשר ניתן למצוא בין היתר בבלייזרים מחויטים, מעילים וסטים וג’קטים. מחירי קולקציית נשים: חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪, טי שירטים: החל מ- 179 ₪, חולצות פולו: החל מ – 279 ₪, ג’קטים: 549 ₪, מעילים : החל מ- 599 ₪, שמלות: החל מ- 449 ₪, סריגים החל מ – 399 ₪ (צילום: ירון ויינברג).

 שיווק, צרכנות

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטריים, משיקה לראשונה בישראל את סדרת ART (ארט), של המותג הספרדי אפארוצ’יAPAROCI . מדובר בסדרת אריחים נועזת וייחודית, שמתאימה הן לחיפוי קירות והן לריצוף, המציעה איורי קומיקס, איורים צבעוניים בהשראת שנות ה-60, איורי עוגה, תפוחים ועוד, לצד אריחים צבעוניים, המשלבים ארבעה צבעים חצי שקופים בכל אריח ובדוגמת תלת ממד. הסדרה מתאימה לחדרי רחצה, מטבחים וקירות “משעממים” שנרצה להחיותם ולהוסיף רוח של ייחודיות וטאצ’ עיצובי, אמנותי. בנוסף, סדרה משלימה לסדרת ארט, היוצרת שילובים מושלמים, היא סדרת פופהמציעה אריחים צבעוניים חלקים בגוונים בוהקים של אדום, טורקיז, כתום, סגול, צהוב ועוד. סדרות פופ וארט, הן סדרות שונות המשלימות זו את זו, האחת צבעונית (פופ) והאחת מלאת טקסטורה ואמירה. מחירים: סדרת ארט- 323-377 ₪ למ”ר, סדרת פופ- 280- 351 ₪ למ”ר (צילום: יחצ חול).

 שיווק, צרכנות

הסריגים מהווים מקום נכבד במלתחת החורף הקרוב והם מוסיפים תחכום ומראה לא מתאמץ, מידי. רשת SACK’S משיקה החורף את קולקציית הסריגים POWER BASIC במחשבה שמגע ואיכות הם הדבר החשוב. כמו כל פריטי המותג, גם בסריגים, מתמקדים בכל הפרטים הקטנים וייצרו סריגים המלטפים את הגוף כעור שני. הסריגים של סאקס עשויים מקשמיר, כותנה וויסקוזה בשילוב עם משי טהור וזמש, הם מגיעים בדגמים שונים שניתן להתאים לכל לבוש: סריגים דקים, סריגים עבים בסריגת צמות, סריגים קצרים יחסית (עד קו המותן), סריגים ארוכים במראה קרדיגן ועוד. כמו כן ניתן למצוא סריגים בסגנונות מגוונים: סריגים המשלבים הדפסים כמו: כוכבים. סריגים במראה קרעים, סריגים בסגנון רוקיסטי, סריגים עם טקסטורה בולטת בסגנון וינטג’, סריגים חלקים עם מרקם מחוספס לטאצ’ חורפי, סריגי ז’קטים משולבים עם כפתורים, סריגי ז’קט ארוכים ועוד. פלטת הצבעים בקולקציה זו משלמת גוונים חמים לצד גוונים בהירים ורכים: ורוד בהיר, בורדו כהה, אפור בהיר, קרם, סגול חציל, גווני החומים ועוד. מחיר סריגים ברשת סאקס: החל מ – 298 ₪ עד 648 ₪ (צילום: יעקב מהגר).

 שיווק, צרכנות

מותגי הנעליים הבינלאומיים Guess ו Marc Fisher-, משיקים קולקציית מגפונים טרנדית ועדכנית לחורף. קולקציית המגפונים כוללת מגוון דגמים: מגפונים שטוחים עם שרוכים, מגפונים עם עקב נמוך בשילוב אבזמים, מגפונים בשילובי ניטים, מגפוני זמש, שילובי זמש ועור. המותגים Guess ו Marc  Fisher- שמהווים סמל לאופנה צעירה, סקסית, נשית והרפתקנית, מציגים קולקציות לחורף 2016 המאופיינות בנגיעות של הטרנדים הבולטים לחורף הקרוב, תוך שימת דגש על אופיו הצעיר והססגוני של המותג. טווח מחירים: מגפונים מארק פישר – החל מ- 649.90 ₪ עד 799.90 ₪, מגפונים גאס – החל מ – 899.90 ₪ עד 999.90 ₪ (צילום: מנחם עוז)