בחירות באוקראינה: צפו בצ’ובאקה משתולל ונאזק על ידי שוטרים

צ'ובאקה היא דמות בדיונית מסדרת טלוויזיה החיה בחלל • מה שמטריד במיוחד היא העובדה שישנם אנשים שמשוכנעים שהם צ'ובאקות ורק בטעות הם שוהים כעת בכדור הארץ • צפו בגבר שנעצר על ידי המשטרה בתום השתוללות ביום הבחירות
אליעזר היון
י"ג חשון התשע"ו / 26.10.2015 18:07

מה קורה כאשר מקיימים קמפיין לטובת אחד המועמדים ביום הבחירות?

במדינות רבות פעילות כזו אסורה, וכך גם באוקראינה. אלא ששם גבר המחופש לצ’ובאקה, לא התחשב במיוחד בחוק הארצי הזה, והחל להשתולל.

רק כעבור דקות ארוכות הצליחו ארבעה שוטרים קצינים להשתלט עליו ולעצור אותו.

מה זה צ’ובאקה?

מתברר שישנה סדרת טלוויזיה בדיונית בה מככבת דמות הדומה לאריה וגורילה בשם צ’ובאקה, המוכרת למאות מליונים בעולם. פעילותה של הדמות הזו, כמו עוד סרטים בדיוניים, מתקיימת בחלל – מחוץ לכדור הארץ.

מה שמרתק ואולי עשוי לעניין פסיכיאטרים חוקרים היא העובדה, שישנם אנשים, כאן בכדור הארץ, המגדירים את  עצמם כצ’ובאקות, ומתנהגים כאילו הם שוהים כאן בטעות.

ואמנם גם האזרח שהתפרע ונקנס ב-170 גריבנה (כ-5 אירו) אמר לבית המשפט כי הוא לא יכול לשלם את הקנס, מן הסיבה הפשוטה: סניף הבנק שלו נמצא בחלל החיצון, ואין לו כל יכולת להגיע אל כספו השוהה שם בבטחה.

אגב, עלילות הבחירות במחוז המסוים הזה באוקראינה לא הסתיימו: בהמשך היום, כאשר הגיע יושב ראש המפלגה בה תומכים הצ’ובאקים לקלפי, הוא גילה לזעמו הרב כי שמו נעדר מפנקס הבוחרים, למרות היותו מחזיק בדרכון אוקראיני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות