בן 25 נפצע בינוני בפיגוע דקירה בצומת אריאל; המחבל נלכד

יהודי בן 25 נדקר בפלג גופו העליון ונפצע בינוני בצומת אריאל: פונה לבית החולים בילינסון • המחבל נמלט מהזירה - ונלכד • ראש מועצת שומרון: ''ישראל לא מצליחה או שלא מעוניינת לתת לצה''ל את הכוח המתאים כדי לייצר הרתעה"
חיים טוויל
י"ב חשון התשע"ו / 25.10.2015 17:34

יהודי כבן 25, תלמיד ישיבה, נפצע הערב (ראשון) באורח בינוני בפיגוע דקירה בצומת אריאל שבשומרון.

המחבל נמלט מהזירה ובתום מרדף נלכד על ידי כוחות צה”ל.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הוא נדקר בפלג גופו העליון.

פאראמדיק מד”א יניב בקיש, שטיפל בפצוע, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 25 יושב על המדרכה סמוך לכיכר בצומת הכניסה לאריאל. הוא היה בהכרה מלאה, דיבר איתנו וסבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מיידי בשטח ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול כשמצבו מוגדר קשה ויציב”.

יוחאי שלו, ראש סניף איחוד הצלה בשומרון, סיפר: “בהגעת המתנדבים לזירה הם העניקו טיפול לצעיר שהיה בטרמפיאדה ונדקר בפלג גופו העליון. לאחר טיפול רפואי ראשוני שהעניקו לו החובשים בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים בלינסון, כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון”.

התפללו לרפואתו השלמה של אוהד בן פנינה. 

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב על הפיגוע: ”ישראל לא מצליחה או שלא מעוניינת לתת לצה”ל את הכוח המתאים כדי לייצר הרתעה במישור הביטחוני”.

דגן הזכיר: “בצומת הזו אנו מתריעים מזה שנים על הבעיה שאוטובוסים מגיעים לכאן מלאים בשב”חים יחד עם הנוסעים, תושבי השומרון. אנחנו מצפים מממשלת ישראל להחזיר את הביטחון ואת ההרתעה שלא נראה עוד מראות כאלו”.

מדובר בפיגוע שלישי היום: מחבלת ערבייה הגיעה בצהריים למחסום בעיר חברון וניסתה לדקור שוטר המוצב במקום.

המחבלת נורתה ונוטרלה, השוטר שלא נפגע.

דובר המשטרה מסר: “לפני זמן קצר, בחסימה הסמוכה למערת המכפלה בחברון – חסם צלבנית – הגיעה פלסטינית שעוררה את חשדם של לוחמי משמר הגבול במקום. היא התבקשה להזדהות כשלפתע שלפה סכין והתקרבה אל הלוחמים, תוך כדי צעקות לעברם. הלוחמים ביצעו ירי מדויק וזו נוטרלה. אין נפגעים לכוחותינו”

כמה שעות קודם לכן  נדקר גבר ישראלי בן 58 על ידי מחבל ערבי סמוך לישוב החרדי מיצד שבגוש עציון.

כוחות מד”א שהוזעקו לזירה טיפלו בפצוע – ישראל בן אהרון – שמצבו הוגדר בינוניף ופינו אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מבדיקה ראשונית עלה כי הישראלי שנסע במקום ברכבו נרגם באבנים על ידי שני מחבלים שהתחזו לחרדים, ולאחר שיצא מהרכב הותקף ונדקר. המחבלים נמלטו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות