הפצוע מהפיגוע ליד מיצד משחזר: “נתתי לו מכה גדולה על היד”

ישראל בן אהרון, שנפצע הבוקר מיידוי אבנים ודקירה בגוש עציון, שיחזר את הפיגוע ממיטתו בבית החולים: "הצלחתי להדוף את הסכין ובאותו רגע ניסיתי לצאת קצת מהמושב ולשלוף את הנשק - ואז הוא בא ודקר אותי בחזה"
שי וייספיש
י"ב חשון התשע"ו / 25.10.2015 16:58

“ראיתי גרר שחוסם לי את הכביש, אז עצרתי והסתכלתי לכל מיני כיוונים מאיפה זה יבוא לי. ראיתי שהגרר לא מתקדם אז נשארתי רחוק – ואז פתאום ראיתי את המחבל הזה שבא אלי בריצה”.

כך שיחזר בצהרים ישראל בן אהרון, בן ה-58, שנפצע הבוקר (ראשון) בפיגוע דקירה ליד היישוב החרדי מיצד בגוש עציון, את שהתרחש, ממיטת חוליו בבית החולים ‘הדסה עין כרם’, שם הוא מאושפז במצב בינוני.

לדברי בן אהרון, נהג הגרר חסם בכוונה את הכביש ואף המתין בחוץ לבואו. “איך שהוא בא אלי בריצה, הוא התכופף ונתן לי סלע על השמשה הקדמית. עשיתי רוורס ואז הוא הלך מצד שמאל וזרק לי אבן. קיבלתי את זה בפרצוף”, סיפר.

“ואז הוא בא אלי מצד ימין וניסיתי פשוט לברוח. הסתבכתי טיפה ולא יכולתי לצאת, ואז הוא בא ודקר אותי. הצלחתי להדוף את הסכין ובאותו רגע ניסיתי לצאת קצת מהמושב ולשלוף את הנשק, ואז הוא בא ודקר אותי בחזה.

“נתתי לו מכה גדולה על היד ואז הוא לא היה יכול להיכנס. ותוך כדי זה תפסתי לו את היד ודרכתי. הספקתי לפגוע בו.

“ואז הוא פשוט יצא מהרכב, שכב בחוץ. הייתי מזועזע, כאבה לי הבטן. לא ידעתי שהוא הצליח לדקור אותי, אבל הייתי במצב שלא רציתי לאבד הכרה. ואז ראיתי אותו על הרצפה, שמתי לו שני כדורים ברגליים כדי שלא יזוז. ביקשתי עזרה לצאת מהדרך”.

לפי התחקיר הראשוני, מדובר בפיגוע משולב של יידוי אבנים ודקירה: שני ממחבלים זרקו אבנים לעבר רכב ישראלי. הנהג יצא מרכבו ונדקר על ידי אחד מהם. הוא פתח בירי, והמחבלים נמלטו מהמקום לכיוון הכפר סעיר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות