עורך דסק באתר YNET העלה תמונה של נתניהו במדים נאציים – ופוטר

גלעד הלפרן, עורך דסק באתר החדשות ynet, העלה לדף הפייסבוק האישי שלו תמונה של ראש הממשלה במדי נאצי, עם הכיתוב: "יש לי קצת ניסיון עם פתרונות סופיים'' - ופוטר על ידי ערן טיפנברון, העורך הראשי של האתר
דוד ליבוביץ
י"ב חשון התשע"ו / 25.10.2015 16:22

גם לאתרYNET יש קווים אדומים: עורך דסק באתר האינטרנט ynet פירסם בשבוע שעבר סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, בו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו לבוש בבגדי קצין אס.אס נאצי.

היום (ראשון) החליט עורך האתר ערן טיפנברון לפטרו ממשרתו, לאחר שימוע שנערך לו בסוף השבוע.

עורך הדסק גלעד הלפרן פרסם את הסטטוס לאחר חילופי התמונות בין ראש הממשלה ל-YNET.

האתר פרסם תמונה של נתניהו מביט דרך משקפת שעדשותיה מכוסות, בעוד נתניהו הגיב בתצלום משלו מתקופת עברו הצבאי הקרבי, בו הוא נראה עם משקפת על צווארו, וכתב סטטוס: “רוצה להרגיע את ynet וידיעות – יש לי ניסיון עם משקפות”.

ברוח האמירה של נתניהו, ועל רקע אמירתו בדבר חלקו של המופתי בשואת יהודי אירופה, פירסם הלפרן תמונה של ראש הממשלה במדי נאצי ובו השאלה: “מתי זה עולה לפייסבוק של ביבי?” – כשמעל התמונה הכיתוב: “אני רוצה להרגיע את ynet ואת ‘ידיעות’: יש לי קצת ניסיון עם פתרונות סופיים”.

נתניהו בטמקא

נתניהו בטמקא

הלפרן הוזמן לבירור ולאחר מכן נערך לו שימוע ביום חמישי האחרון. היום, כאמור, הודיע לו העורך הראשי של האתר כי הוא מפוטר.

מ-ynet נמסר בתגובה: “אתר ynet מגנה כל ניסיון של הסתה ורואה זאת בחומרה רבה. עם היוודע על פרסום התמונה בעמוד הפייסבוק האישי של העובד, הוא זומן לשימוע לאחריו הוחלט על סיום תפקידו באתר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות