החתן ביטל החתונה ברגע האחרון: הכלה תרמה את הסעודה לחסרי בית

ימים ספורים לפני שאמורים היו להינשא, הודיע החתן לארוסתו הנרגשת כי הוא עושה 'ויברח' • משפחת הכלה, שהזמינה ארוע נוצץ ב-35 אלף דולר, החליטה לתרום את הערב לחסרי הבית ופגועי הנפש בעיר
אליעזר היון
י"ב חשון התשע"ו / 25.10.2015 19:50

בחז”ל מסופר על אדם שהכין סעודת נישואין מפוארת לבנו ולאחת השבויות שפדה, וכשהתברר כי היא כבר הבטיחה את ידה לאחר, ביטל בעצה אחת עם בנו את החתונה, והקדיש את כל כולה לזוג הצעיר, כאילו היו אלו צאצאיו ממש.

סיפור לא לגמרי זהה, אך עם מוטיבים יפים של אהבת הזולת התרחש בסקרמנטו שבקליפורניה.

זוג צעירים שאמורים היו להינשא, הכינו את כל הדרוש, כאשר משפחת הכלה – משפחת דיון – מזמינה אולם יוקרתי ומנות בשווי כולל של 35 אלף דולרים.

אלא שאז, ימים ספורים קודם החתונה, הודיע החתן כי הוא עושה ‘ויברח’. הוא לא מעוניין להתחתן, הוא לא רוצה יותר קשר עם הכלה, והוא מעדיף לא לשמוע יותר ממנה.  און בקיצור: תפס רגליים קרות.

אז מה עושים עם האולם, המנות היוקרתיות, והמפיות הססגוניות?

משפחת דיון הודיעה כי האירוע יתקיים כמתוכנן, רק שבמקום אורחים, יוזמנו כל חסרי הבית שבעיר, אנשים בודדים, פגועי נפש, וקשישים.

ואכן, בשעה המיועדת הגיעו האורחים, שנהנו מסעודה מפנקת, בירכו את הכלה טובת הלב שתינשא במהירות, והפעם לבחור יציב ומוצלח יותר.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה מרגש לראות
    25/10/2015 22:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. את טוב הלב המיוחד הזה. ייתן ה׳ לך את ברכתו ותינשאי לזיווג האמיתי שלך את ראוייה. ברכתי היא מכל הלב ומקווה שתתגשם במהרה.

  2. הם בכלל גויים...
    26/10/2015 12:37
    אני
  3. הם בכלל גויים…

  4. ואתה בכלל לא בגדר אדם...
    26/10/2015 14:15
    יוסי
  5. ואתה בכלל לא בגדר אדם…