תלמידות ‘מכון לב’: משלמות שמירה, אבל מופקרות ללא אבטחה

טענות קשות של תלמידות 'מכון דעת', שלוחה של 'המרכז האקדמי לב': "אנחנו משלמות על אבטחה מלבד התשלום השוטף ללימודים, אך בפועל מעולם לא הוצבה שמירה בכניסה לבניין" • מכון לב: "יש שומר בחלק ניכר משעות היום, וקודי כניסה"
חיים טוויל
ט' חשון התשע"ו / 22.10.2015 16:57

איפה השמירה? תלמידות ב’מכון דעת’ בירושלים, הפועל תחת המטריה של ‘מכון לב’ טוענות: למרות תשלום קבוע לשמירה, בטחונן מופקר – והמכון אינו דואג להצבת אבטחה בשערי המוסד.

מכון דעת הינו שלוחה של ‘המרכז האקדמי לב’, ומהווה חלק מרשת ‘מכוני לב’, שתפעולם ואחזקתם היא באחריות ‘המרכז האקדמי לב’.

בכל רשת המכונים של המרכז האקדמי לב – מכון ‘לב’, מכון ‘טל’, מכון ‘לוסטיג’ – קיימת אבטחה במשך כל שעות הלימודים, ללא יוצא מן הכלל.

האתר היחיד בו אבטחה לא קיימת, כך טוענות התלמידות, הוא המכון שברחוב בית הדפוס – ‘מכון דעת’.

“בתחילת הלימודים אנו מתבקשות ‘במכון דעת’ לשלם תשלום חודשי קבוע עבור שמירה ואבטחת מבנה המוסד, בנוסף לתשלום שכר לימודיהן השוטפים למרכז האקדמי לב”, מספרות התלמידות לחרדים 10.

“אך האבסורד הוא שלמרות גביית הכסף מהסטודנטיות, מעולם לא הוצבה אבטחה בכניסה למכון. מדוע בכל זאת ממשיך ‘מכון דעת’ לגבות מהתלמידות כסף?!”

התלמידות מספרות עוד,  כי לאור האירועים הביטחוניים שמתרחשים בארץ – ובפרט בעיר ירושלים, קיימת אצלן הרגשת חוסר ביטחון, מה שמוביל להיעדרות רבה של חלק גדול מהסטודנטיות מהלימודים.

לדבריהן, הן פנו מספר רב של פעמים להנהלת ‘המרכז האקדמי לב’ לטיפול והסדרת העניין – אך ההנהלה לא מגלה, כך לדבריהן, בלשון המעטה, רצון לטיפול בנושא.

תגובת המרכז האקדמי לב: בטיחות הסטודנטיות והסגל הינן בראש דאגותינו, ונעשה כל מאמץ כדי לספק תחושת ביטחון. כרגע יש שומר ב’דעת’ כל יום בין השעות 8:00 – 14:00 וביום שישי עד 13:30. וכן שלוש ימים בשבוע יש שומר בין השעות 18:00 או 19:00 עד 21:00 או 22:00 בהתאמה. אנו מחפשים בדחיפות שומר נוסף לשאר שעות היום, וכרגע אף חברה לא מסוגלת לספק לנו את תוספת השמירה הזו.

נוסף על כן, דלתות כל הקומות נעולות עם קוד כניסה, והדרכנו את הסטודנטיות להיזהר שלא לפתוח לזרים ולא למסור בשום אופן את קוד הכניסה.

אנו מקווים שכבר בימים הקרובים יסודר העניין, ושומר יעמוד לאורך כל שעות היום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות