דרעי ביקר בזיו האפט במודיעין עילית: הלקוחות וההנהלה מרוצים מהסניפים החרדיים

שר הכלכלה אריה דרעי ביקר בסניף של פירמת BDO זיו האפט במודיעין עלית • התעניין בתנאי התעסוקה של העובדות וקיבל הסבר מיו"ר הפירמה על אחידות השכר בכל הפירמה, ללא קשר לגיאוגרפיה ולמגזר
תמי גיל
ה' חשון התשע"ו / 18.10.2015 17:08

שר הכלכלה אריה דרעי קיים ביום חמישי ביקור במודיעין עילית. השר, אליו נלווה ראש העיר יעקב גוטרמן, ביקר בסניף של פירמת BDO זיו האפט.

קיבלו את פניהם יו”ר  BDO זיו האפט, רו”ח דני מרגלית, ראש האשכול רו”ח יואל טולדנו האחראי על הפעילות של הפירמה במגזר החרדי, ומנהלת הסניף רו”ח פרח גרינברג, יחד עם עובדות הסניף.

השר התעניין מאוד בפעילות הסניף ובין היתר שאל על אפשרויות הגידול והצמיחה של פעילות מבורכת זו. רו”ח דני מרגלית ציין את הצמיחה המבורכת של הסניפים החרדיים ואת שביעות הרצון הגדולה של הלקוחות והנהלת הפירמה מאיכות העובדות והרמה המקצועית הגבוהה שלהן.

פירמת BDO זיו האפט הינה אחת מחמש הפירמות הגדולות בארץ לראיית חשבון ויעוץ עסקי, המפעילה סניפים המעסיקים נשים חרדיות במודיעין עילית ובבני ברק.

רו”ח טולדנו אמר לשר כי אין ספק שניתן להרחיב פעילויות אלה יותר, תוך הכרה בחשיבות סניפים אלה להשתלבות תעסוקתית של המגזר.

השר התעניין בתנאי התעסוקה של העובדות וקיבל הסבר מיו”ר הפירמה על האחידות של השכר בכל הפירמה, הבנויה על מדרגים מקצועיים והתקדמות בהן ללא שום קשר לגיאוגרפיה ולמגזר. השר הביע את שביעות רצונו מכך.

IMG_9365

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות