המחבל שלף סכין והסתער על לוחם • תיעוד דרמטי מהפיגוע בשבת

סרטון אבטחה תיעד את הרגעים הדרמטיים של הפיגוע שאירע בשבת בשער שכם בעיר העתיקה - אז נפצעו מדקירה שני שוטרים וושוטר נוסף נפצע קשה מאוד מירי כוחות הביטחון • בתיעוד נראים השוטרים ניגשים אל המחבל, מבקשים ממנו תעודת זהות - ואז הוא מתרומם שולף סכין, מתנפל - ודוקר את הלוחמים • צפו כיצד המחבל מחוסל בתוך שניות
חיים טוויל
כ"ט תשרי התשע"ו / 12.10.2015 10:07
הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שם השוטר שנפצע קשה מאוד ושם אימו, לרפואה שלמה
    12/10/2015 12:12
    יהודיה
  1. בבקשה צרפו את שמות הפצועים לתפילה

  2. .
    12/10/2015 17:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. תלמידיו של הצדיק הגאון המקובל ר’ אשר פריינד זצוק”ל מספרים עליו, שבשנת תשל”ו בסוכות אמר לחסידיו דרשה ובין הדברים אמר כך בהבלעה: דעו לכם עוד 40 שנה יהיה מצב שיהיה מפחיד ללכת ברחוב כפשוטו אתה לא תדע מאיפה זה יבוא לך וזה יהיה ההכנה והטיהור לקראת ביאת המשיח. והשנה זה בדיוק 40 שנה מאז.

    הג’ אומרת, בששית קולות בשביעית מלחמות במוצאי שביעית בן דוד בא אמר רב יוסף הא כמה שביעית דהוה כן ולא אתא אמר אביי בששית קולות בשביעית מלחמות מי הוה ועוד כסדרן מי הוה (סנהדרין, צ”ז) ● מדברי החפץ חיים: לאחר עשר שמיטות בתשע”ה תפרוץ מלחמה גדולה ולאחריה יבוא משיח. ● והנה יש עוד עיקר גדול, דבר שמקרב את הגאולה והוא התפילה והצעקה ● יש לתבוע את הגאולה כפועל שכיר המבקש את שכרו ● עִקַּר מַהוּת מִלְחֶמֶת גוֹג וּמָגוֹג וְעִקַּר סַכָּנָתָהּ שֶׁל מִלְחָמָה זוֹ הַמַּרְעִידָה כָּל לֵב, הִיא מִלְחֶמֶת הָאֱמוּנָה לְעֻמַּת הַכְּפִירָה. כפירה יש בערב רב – כמובא באריכות בזוהר הק’ על אלו הערב רב שיוציאו לעז ושטנה בעיקבתא דמשיחא… אוי לנו … כבר מזמן ידוע לכולם ש”חרדקי”ם עמלקים מזיקים יותר” …………… ידוע לכולם ש”חרדקי”ם בפרט מנחל החרידי מזיקים יותר” כל גדולי ישראל קבעו שאסור להתגייס ואין מה להתחכם, רואים בשטח שכל מי שהתגייס איבד היראת שמים שלו, ממש כמו משומד לגמרי ר”ל.

  4. בבקשה לתפילה דחוף את שמות החיילים שנפגעו באירוע
    14/10/2015 09:02
    יהודיה
  5. בבקשה שמו של החייל שנפגע בטעות באש חברו באירוע זה וגם שמו של החייל שבטעות ירה… שוודאי סובל נורא נפשית, במיוחד עם הפציעה חמורה. נא להתפלל לשלומם והחלמתם המלאה הגופנית והנפשית של שניהם.