בוטלה השביתה: יש לימודים במוסדות החינוך של ירושלים

ארגון ההורים בירושלים החליט להחריף את המאבק ולהשבית את כלל מוסדות החינוך בעיר • עשרות הורים הפגינו אתמול מול בניין העירייה • אבל ברגע האחרון נמצא פתרון - והשביתה בוטלה: העירייה תציב מאבטחים במוסדות עד סוף שעות הלימודים • יו"ר ארגון ההורים: מגיע לילדים לחזור לשגרה ובביטחון • ברקת: נעשה הכל כדי לשמור על ילדינו
יוני גרין
כ"ט תשרי התשע"ו / 12.10.2015 00:21

נפתר משבר האבטחה בירושלים: הלימודים בעיר יתקיימו היום  (שני) כסדרם בכל מוסדות החינוך.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון סיכמו עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על ביטול השביתה שתוכננה להיום.

על פי הסיכום, ולאור המצב המיוחד בירושלים, עיריית ירושלים תעמיד מאבטחים במוסדות החינוך עד סוף שעות הלימודים.

הצדדים סיכמו כי במסגרת מענק הבירה לשנת 2016, ייבחן בחיוב מענה לצורכי האבטחה במוסדות החינוך, כפי שהוצגו על ידי העירייה. העירייה, כך סוכם, תעשה כל מאמץ כי כבר מהיום תורחב האבטחה ככל הניתן בהתראה קצרה, במוסדות החינוך הזכאים לכך על-פי הנחיות המשטרה – גם לאחר השעה 13:30.

אין הבטחה לאבטחה

מוקדם יותר החליט ארגון ההורים בירושלים להחריף את המאבק, ושביתה כללית בגנים ובבתי הספר החל מהיום אמורה היתה להתקיים לאורך כל היום – כולל במוסדות החינוך המיוחד.

בתוך כך הפגינו אתמול (ראשון) עשרות הורים מול בניין העירייה בירושלים, בשל חוסר האבטחה בגנים הנמצאים בשכונות של קו התפר, במקביל לשיבושים במערכת החינוך בעיר שהסתיימו באחת וחצי.

ההורים נשאו שלטים עליהם נכתב: “על חומותיך לא הפקדתי שומרים”, “מי ישמור על ילדי הגן”, “אמא, לאן נעלם המאבטח שלי” ו”אין הבטחה לאבטחה”.

ראש העיר ניר ברקת אמר לאחר פתרון המשבר: “אני מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על פתרון המשבר ולשותפים הרבים למאבק ובראשם ארגון ההורים יחד עם ארגון המורים, הסתדרות המורים ומועצת הנוער העירונית. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ילדינו”.

יו”ר ארגון ההורים פז כהן: “מגיע לילדי ירושלים לחזור לשגרה ובביטחון. אנחנו מודים לכל הגורמים שלקחו חלק בפתרון המשבר. משימתנו לקראת השלמה מלאה. אנו מאחלים לכל ילדי ירושלים בהצלחה בלימודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צביעות של ברקת
    12/10/2015 08:07
    דייטש
  1. עשרות ישיבות קטנות אין מאבטח בצהרים וזה לא איכפת לברקת
    תלמודי תורה בלי מאבטח כל שעות היום והוא שותק
    למה דמם של החרדים הפקר???