ערבי בן 17 נעצר בבני ברק כשהוא חמוש בפגיון

שוטרים מהשיטור העירוני של בני ברק הבחינו הבוקר בצעיר ערבי בן 17 כשהוא צועד באופן מחשיד ברחבי העיר • בבדיקה שערכו על גופו התגלה כי הוא חמוש בפגיון • המשטרה: הרקע בבדיקה
חיים טוויל
כ"ח תשרי התשע"ו / 11.10.2015 10:36

גל טרור ללא הפסקה: נער ערבי בן 17 נעצר הבוקר (ראשון) על-ידי השיטור העירוני בעיר בני ברק כשהוא חמוש בפגיון.

שוטרים הבחינו בצעיר הערבי שצעד באופן מעורר חשד ברחוב ז’בוטינסקי, והורו לו לעצור. בחיפוש שערכו על גופו התגלה פגיון.

הצעיר, תושב קלקליה, נלקח לחקירת במשטרת מרחב דן ברמת גן, שם ייחקר.

דובר מרחב דן במשטרה מסר: “לפני זמן קצר נתפס על ידי השיטור העירוני בבני ברק קטין בן 17 תושב המשולש עם פגיון. הרקע בבדיקה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יחקר..בטח הסכין בגלל התפוח שקיבל מהאדמור נו... יאלה לפוצץ אותו במכות בפרט בעיניים ובבתחתוניות ולומר שתקף והתנגד.
    11/10/2015 10:58
    קאסם הדברה משמיד כל ערבי מקק באופן מדוקדק
  1. צריך שהמקקים יתחילו לפחד כמו פעם

  2. מה באמת היה ויהיה
    11/10/2015 15:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כנראה לכל בר דעת, שאנו בתחילתה של תקופה איומה ונוראה שהולכת להציף בתי עלמין ר”ל. באחת ההלוויות אנו שמענו את צעקתה של אמא יהודייה שאיבדה את… צעקה שאנו יכולים עדיין לעצור, צעקה שאנו יכולים לדאוג יחד שלא תבוא הצרות, אם נחזור בתשובה שלמה לקב”ה! דם יהודי נשפך כמים ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. הדרך לעצור את הצעקה ואת הצרות היא להבין את המסר משמים, להבין שהגיע הזמן לחזור בתשובה!!! כי לא נותר עוד הרבה זמן!!! קראו און-ליין בחינם את הספר מסר משמים שעלה על הכתב למענכם, (ובאנגלית: http://www.dani18.com/uploads/BOOK_MOISHELA.pdf) ושובו כמה שיותר מהר לשם ית’ שמו, הרי הוא אלוקי ישראל, אבינו שבשמים, והישענו רק עליו!!!. אחים יקרים בארץ ישראל אך ורק תתחזקו באמונה בבורא עולם. חז”ל אומרים כשהקול קול יעקב אין הידיים ידי עשיו, עלינו להתחזק בתורה ובתפלה כמו בזמן חזקיה מלך יהודה שנעץ חרב בבית המדרש בזמן המלחמה כדי שכולם יעסקו בתורה וכל אויבינו התבטלו מאליהם.