צפו: תושב מקריית ארבע הניח חזיר על גופת המחבל • בן גביר: לתת לו מדליה

חיים טוויל
|
כ"ח תשרי התשע"ו / 11.10.2015 09:12
בתיעוד נראה המחבל, שדקר שוטר ופצע אותו באורח קל ביום שישי, מובל באלונקת מד”א תוך פעולות החייאה, בעוד התושב מתקרב ומניח את בשר על ראשו ועל גופתו • בן גביר: “אין ספק שמדובר ברעיון השנה”

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות אמש (מוצאי שבת) מתועד תושב קריית ארבע מניח בשר חזיר על ראשו וגופתו של המחבל שחוסל, לאחר שדקר שוטר ופצע אותו קל ביום שישי בשער היישוב.

בתיעוד נראים צוותי מד”א מפנים את המחבל. במהלך הפינוי מצליח התושב להגיע אל האלונקה ולהניח את בשר החיה הטמאה על הגופה.

פעיל הימין  עו”ד איתמר בן גביר אמר על התיעוד: “אני בהחלט חושב שמגיע לבחור הזה מדליה. נמאס כבר מהצביעות וההתחסדות של חלקים בציבור הישראלי.

“אם בזכותו יפסיקו לבצע פיגועים, אין ספק שמדובר ברעיון השנה. הגיע הזמן שנפסיק עם התחסדות והתייפייפות ונבין שאנחנו במלחמת קיום”.

גם ממלא מקום ראש מועצת קריית ארבע, ישראל ברמסון, גיבה את המעשה בראיון שהעניק לאולפן וואלה! NEWS.

“הייתי שם כשזה קרה”, אמר ברמסון. “אני חושב שזו תגובה בסיסית ביותר ולגיטימית. אני לא מגנה את מה שקרה. הם לא צריכים לקבל את הגופות שלהם בחזרה, צריך לזרוק אותן לים במקרה הטוב. המחבל בא לטבוח ביהודים והיה צריך לטפל בו כמו שטיפלו בו.

“יום לפני כן הייתי בשטח וראיתי איך המעיים של הבחור היהודי באוהל חזון דוד היו בחוץ. מעדיף את המראה הזה על המראה הזה. אנחנו צריכים לדאוג לאינטרס של העם היהודי שמותקף ואנחנו צריכים בכל דרך ראויה שתפחיד את האויב”.

כשנשאל איך זה יפחיד את האויב – השיב:אם זה עוזר, אז בהחלט שכן. הערבים מפחדים שישימו אותם בשק חזיר. תדע כל אם של מחבל ושל כל מפגע פוטנציאלי שבמקרה הטוב זה יהיה. לדעתי בכלל לא צריך להחזיר להם גופות, אלא לזרוק לים”.