הגר”י אברג’ל זצ”ל בשיעור: “יהיה מכה מכה עד י’ בטבת…” • האזינו
בשיעור שמסר לפני יותר מחצי שנה, ציטט הגאון רבי יורם מיכאל אברג’ל זצ”ל את דבריו המדהימים של החפץ-חיים זי”ע בנושא הגאולה השלימה, כמו גם על הפגעים הרוחניים שיש בארץ, על רבניות השקר ומאילו אנשים יש להתרחק.
“תשאל אנשים שה’ אוהב אותם, אל תשאל אנשים שמצערים את ה’ בגניבת דעת בכספים והלבנת הון. חכה עוד מעט, עוד חודש חודשיים, עד עשרה בטבת, קחו את זה בחשבון. אף אחד לא יישאר, יהיה דבר בעם, ייגמר שמיטת כספים, יהיה מכה מכה עד עשרה בטבת…”
בהמשך הוא מביא את דבריו המדהימים של החפץ-חיים בנושא הגאולה השלימה: “אומר החפץ חיים ואני מקריא את הלשון שלו: ‘ואני יושב בשנת תרצ”ט, שנה אחת לפני ת”ש. ואני ישראל הכהן יושב ושרתה עליי רוח הקודש, כי זו המלחמה שעושה הנאצי הזה י”ש תיקח 5 שנים. בשנת תש”ה תסתיים המלחמה בקורבנות אימים. אבל רואה אני שאח”כ יספרו ישראל 10 שמיטות.
“כלומר מת”ש עד תשע”ה עשר שמיטות, בשנת תשע”ה תהיה שמיטה ואח”כ יהיו פלאות בעולם ואשרי מי שישרוד.
“לא אמר את זה אחד מהכנסת מאיזו מפלגה, זה אמר החפץ חיים.
“אני קורא את זה עוד פעם ועוד פעם, החפץ חיים המלים שלו היו מטילי זהב, המשנה ברורה.. אבן הפינה של ההלכה שלנו… שמירת הלשון, צניעות… ככה הוא אמר”.
בהמשך הוא מביא את דבריו בפסוק של האדמו”ר הזקן, בעל התניא: “וְאֶת הָאֶלֶף (הָ-אֶלֶף – בשנת ה’ אלף, היינו: 5000 שנה) וּשְׁבַע הַמֵּאוֹת וַחֲמִשָּׁה וְשִׁבְעִים עָשָׂה וָוִים לָעַמּוּדִים…” (שמות לח, כח). כלומר, בשנת 5775 (שהיא שנת ה’תשע”ה) לבריאה יהיה סוף הגלות לישראל, ומעתה (בשנת ה’תשע”ו) נכנסת לה הגאולה השלימה”.
-
כך שהחח לא דיבר בתרצט
-
החפץ חיים נפטר בשנת תרצ”ג. שבע שנים לפני המלחמה
-
אשמח מי שיוכל להפנות אותי מה המקור לציטוט הזה, זה חשוב לי מאוד
-
כך שהסיפור לא היה ולא נברא ואפילו משל לא היה
-
החפץ חיים נפטר הרבה לפני תרצ”ט!
החפץ חיים מעולם לא התבטא בלשון כזו או דומה, שרוח הקודש שורה עליו. זה פשוט לא נכון. וכיון שזה לא נכון גם השאר לא נכון, כי החפץ חיים לא נהג להתבטא בסגנון כזה. הוא אחז את עצמו כאדם פשוט ולא כבעל רוה”ק וכנביא!!!פתי מאמין לכל דבר!
-
–
-
שיפסיקו להבטיח להישבע לשווא אם מבטיחים או נשבעים שיעשו זאת לכול מי ששומע כדאי לו להילחם בעצמו שיהיה דבר יורם אברג’ל הרב הקדוש אמר שיהיה דבר מכת דבר גדולה
-
זה ממש מפחיד כי אם מישהו ישבע לשווא ויגיד דברים ולא יעשה ימות הוא בדבר רב