סרטון ההשפלה: נעצרו שתי פורעות שתקפו יהודים בעיר העתיקה

המשטרה עצרה שתי פורעות ערביות בחשד שהתפרעו בעיר העתיקה בירושלים במהלך חג סוכות: "השתיים מורחקות מהר הבית בשל פעילותן להפרת הסדר במקום" • לא ברור האם הן הפורעות שמופיעות ב'סרטון ההשפלה' • נער יהודי שהותקף בעיר העתיקה על ידי ערבים נעצר בחשד שהתיז גז פלפל לעברם • בני משפחתו: ספגנו נאצות, חשנו בסכנה
שי וייספיש
ט"ז תשרי התשע"ו / 29.09.2015 13:09

נלחמים בטרור? משטרת ישראל עצרה שתי נשים ערביות בחשד שהתפרעו בעיר העתיקה בירושלים במהלך חג סוכות. אחת העצורות היא תושבת העיר העתיקה והשנייה תושבת כפר עקב שבצפון ירושלים.

מעצר הנשים מתרחש על רקע תיעוד מזעזע שהתפרסם ברשתות החברתיות, בו נראים חרדי ובניו שעשו את דרכם לתפילה בכותל המערבי כשהם מושפלים ומבוזים על ידי פורעות ערביות.

יחד עם זאת, לא ברור האם יש קשר בין שתי הנשים שנעצרו לנשים שמופיעות ב’סרטון ההשפלה’.

 מהמשטרה נמסר: “אתמול אירעו שני אירועים בהם נשים מוסלמיות תקפו יהודים בסמטאות העיר העתיקה.

“בפעילות מודיעינית וחקירתית של מרחב דוד, נעצרו הבוקר על ידי שוטרי המרחב ולוחמי פלוגה ג׳ של מג״ב שתי נשים בנות מיעוטים המעורבות באירועים. האחת תושבת העיר העתיקה והשניה תושבת כפר עקב שבצפון העיר.

“השתיים מורחקות מהר הבית בשל פעילותן להפרת הסדר במקום. החשודות הועברו לחקירה במרחב דוד”.

בהודעה נמסר עוד, כי “במשטרת ירושלים רואים בחומרה את האירועים וצפויים מעצרים נוספים.

“משטרת ירושלים ממשיכה בפריסת הכוחות הרחבה בצירים המובילים לכותל המערבי, סביב העיר העתיקה ומקומות הומי קהל. המשטרה תגלה אפס סבלנות כלפי כל ניסיון להפר את הסדר או בטחון הציבור ותפעל למיצוי מלוא הדין עם הפורעים”.

בתוך כך, נער יהודי נעצר היום (שלישי) בעיר העתיקה בחשד שהתיז גז פלפל לעבר קבוצת ערבים שתקפה אותו ואת בני משפחתו בקללות וקריאות סמוך לשער השלשלת. לדברי בני המשפחה, אשר הגיעו לבקר בעיר העתיקה לכבוד חג הסוכות, הם חשו בסכנה נוכח התגודדות גדולה של ערבים סביבם, קריאות ונאצות.

ועוד מעצר: במהלך פעילות של לוחמי מג״ב ויס״מ חוף ברחוב סולטן סולימאן, זיהו הלוחמים צעיר כשהוא מיידה אבנים לעבר אוטובוס שעבר במקום. הכוח עצר את החשוד, קטין ערבי כבן 15.

בחיפוש על גופו נתפס אגרופן ומיכלי גז אישיים. החשוד הועבר לחקירה במרחב קדם.

אגרופן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות