איכס: חתול שחור מטייל בתוך ויטרינת בשר של ‘אושר עד’

תמונה שהופצה ברשתות החברתיות מציגה חתול שחור מטייל בין הבשרים של הקצבייה סניף רשת אושר עד באשדוד - עוררה סערה • ברשת הגיבו בציניות: "יש לנו בארץ הרבה חתולים. חלקם מאוד אמיצים"
חיים טוויל
כ"ג אלול התשע"ה / 07.09.2015 19:49

בפעם הבאה שאתם הולכים לרכוש בשר ברשת ‘אושר עד’, כדאי שתשכחו מהתמונה שתועדה בסניף הרשת באשדוד: חתול שחור מטייל מטייל בוטרינת הבשר בה נמכר בשר טרי ללקוחות.

התיעוד שרץ ברשתות החברתיות, בוצע במהלך יום עבודה רגיל, שבוע לפני ראש השנה, ובו נראה החתול כשהוא צועד לצד חלקי בשר הנמצאים בוויטרינה.

לפי דיווח ב’גלובס’, לא ברור כיצד החתול הצליח לחדור פנימה מבלי שאחד מעובדי הרשת הבחין בו. גם לא ברור האם החתול הצליח להיכנס לאזורים אחרים בהם מטפלים בבשר בסניף.

מרשת ‘אושר עד’ הגיבו בציניות: “יש לנו בארץ הרבה חתולים. חלקם (מאוד) אמיצים. בשעת הסגירה של החנות באשדוד, בעת שהיא מתרוקנת מאחרוני לקוחותיה, אז הייתה שעת הכושר של אותו חתול אמיץ (ואז גם צולמו התמונות).

צילום מסך טוויטר

“אבל באושר עד ערוכים היטב גם למקרים כמו זה שלפנינו בכדי לשמור על בריאות קהל לקוחותינו ועל טיב הסחורה שלנו, ולכן מיד לאחר שצולמה התמונה הודיעו להנהלה על ‘הפולש’, וצוות מחלקת הבשר פינה את הבשר במהירות לצורך השמדתו תחת פיקוח ויטרנרי של משרד הבריאות. המקרר עבר חיטוי יסודי.

“החתול האמיץ נלכד, שוחרר אחר כבוד ורץ לספר לחבר’ה על ההרפתקאה שעבר. צר לנו אם למישהו מקהל לקוחותינו נגרמה עגמת-נפש בשל המקרה, ואנו מבטיחים לעשות הכול כדי להמשיך לספק לכם את הסחורה הטובה ביותר באופן הזול וההוגן ביותר”.

מכיוון שצלמים מזדמנים אינם מבצעים תיעוד בכל שעות היממה בחנות, לא ברור כמה חתולים מאוד אמיצים מצליחים להסתנן אל הסניף, מבלי שיצלמו אותם ומבלי שילשינו עליהם להנהלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות