הרוגה שלישית בהצתה בכפר דומא: ריהאם דוואבשה מתה מפצעיה

בבית החולים מתה מפצעיה ריהאם דוואבשה שנפגעה קשות בהצתה בכפר דומא • היא אמו של הפעוט עלי שמותו נקבע בזירה לפני יותר מחודש, ואשתו של סעד, שמת גם הוא בבית החולים • מצבו של בנה, אחמד בן ה-4, משתפר
חיים טוויל
כ"ג אלול התשע"ה / 07.09.2015 08:21

ריהאם דוואבשה, שנפגעה באורח קשה בפיגוע ההצתה בכפר דומא לפני יותר מחודש, מתה הלילה (שני) במרכז הרפואי על שם ‘שיבא’ בתל השומר.

ריהאם סבלה מכוויות ב-90% מגופה והייתה מורדמת ומונשמת מאז שביתה הוצת. היא אמו של הפעוט בן השנה וחצי עלי, שמותו נקבע בזירה, ואשתו של סעד, שמת מפצעיו בבית החולים ‘סורוקה’ בבאר שבע, כשבועיים לאחר הפיגוע.

שלשום דווח כי חלה החמרה במצבה של ריהאם.

מאז התאשפזה שהתה במחלקת טיפול נמרץ והוגדרה בסכנת חיים. לפני כשלושה שבועות עברה ניתוח להשתלת עור, אולם מצבה לא השתפר.

במקביל חלה הטבה במצבו של בנה, אחמד בן ה-4, שיצא מטיפול נמרץ ומאושפז כעת במחלקת הילדים ב’שיבא’. בשבועות האחרונים משתפר מצבו ולאחרונה הוא אף מסוגל לתקשר עם הסביבה.

במערכת הביטחון משוכנעים כי האחראים להצתה הם פעילי ימין קיצוני אך עד היום לא הצליח שירות הביטחון הכללי לעצור חשודים בפרשה.

ב-4 באוגוסט פרסמה המשטרה הודעה שבה היא מבקשת את עזרת הציבור בפענוח המקרה.

יחד עם בית משפחת דוואבשה הוצת בית נוסף בכפר, אולם איש לא שהה בו. על אחד הבתים רוססו כתובות בעברית, ובהן “יחי המלך המשיח” ו”נקמה”. ליד הכתובות רוסס גם מגן דוד.

ח”כ זוהיר בהלול הגיב הבוקר לידיעה על מות האם, ריהאם דוואבשה: “הלב נחמץ. 39 ימים, 3 בני משפחה הרוגים ואף לא עצור אחד או קצה חוט קלוש, שירמוז מי אחראי למעשה הנבלה הברברי שקיפח חיי משפחה שלמה. כוחות הביטחון הישראלים, שמתהדרים במודיעין מובחר, מערכות נשק מתקדמות וארגוני ביון מפוארים, לא מסוגלים אפילו להביא למשפט כמה רוצחים קטנים ועלובים. מקומם, אך בעיקר מביש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות