ח”כ חזן דורש לחקור המניע לשריפה בדומא: “יש מידע על סכסוך חמולות”

עוד בית נשרף בכפר דומא: השריפה פרצה בביתו של מנור רשיד דוואבשה, הסמוך לבית המשפחה שהוצת לפני כחודש • יו"ר מועצת הכפר: תקלה בחשמל • תושבים מקומיים: סכסוך פנימי. הפעם לא הושארה כתובת המלמדת על תג מחיר
חיים טוויל
ט' אלול התשע"ה / 24.08.2015 14:07

קצר או הצתה? ח”כ אורן חזן קורא לחקור את המניע לשריפת הבית בכפר דומא לפני כחודש, על רקע הצתת בית נוסף הלילה (שני), השייך לאחד מבני חמולת דוואבשה בכפר דומא.

“קיים מידע על סכסוך חמולות, השב”כ עם גורמי הביטחון הפלסטיני חייבים לחקור את מניע ההצתה הקודמת – ולספק תשובות במהרה”, כתב חזן בחשבון הטוויטר שלו.

בעקבות השריפה נטען הבוקר באתר האינטרנט של חמאס, כי מתנחלים הציתו הלילה את הבית. אולם בירור מהיר של מערכת הביטחון העלה כי האש פרצה בשל תקלה בזרם החשמל. 

גם יו”ר מועצת הכפר, עבדול סלאם דוואבשה, הודיע כי האש פרצה בשל תקלה בזרם החשמל.

תושבים מקומיים אמרו לאתר nrg, כי מצאו בקבוק תבערה בתוך הבית. לדבריהם, הבית – שממוקם במרכז הכפר – הוצת לפנות בוקר בעקבות סכסוך פנימי. הם ציינו עוד כי בניגוד לשריפה הקודמת בכפר, הפעם לא הושארה כתובת המלמדת על תג מחיר.

לפי הדיווחים, הבית שהוצת שייך למנור רשיד דוואבשה, תושב הכפר ואחיו של מאמון דוואבשה, שביתו הוצת לפני כחודש, יחד עם ביתו של סעד דוואבשה, שנספה יחד עם בנו התינוק בן השנה וחצי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    --הנה תחקירי המלא, עם כל המידע והאמת והפרטים
    25/08/2015 02:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מסקנה: זה ברור שהכל קשור, כל שריפת 3 הבתים ב-2 האירועים,, והרקע הוא פלילי, והמבצע/ים זה ערבים,, ואין שום קשר ליהודים….

    והכל מתאים לתחקירי שפרסמתי לפני 3 שבועות……..

    הכנתי לכם תחקיר מלא ורציני, עם מידע מלא ומקיף,
    ראו פרטים נוספים על זה מעתה,,, וכל תחקירי בעבר לאחר האירוע הראשון,

    קיראו תגובתי לגבי העבר במס’ 5, ולגבי עתה החדש ועידכונים חדשים על מס’ 6
    kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1344925