החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

סט מצעים למיטת מעבר • מותג תכשיטי היוקרה הגרמני שאפארת משיק את קולקציית קיץ 2015 • המותגים הבינלאומיים GUESS ו-Marc Fisher במבצע סופעונה • רשת קיווי משיקה קולקציית בייסיק לפעוטות וילדי בית ספר
תמי גיל
ח' אלול התשע"ה / 23.08.2015 17:27

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מפנקים את הקטנטנים לקראת השנה החדשה ‘לורה סוויסרה’ מציעה את המתנה המושלמת לחג: סט מצעים למיטת מעבר עם דמויות דיסני האהובות.

הסט כולל: ציפה 150×100 ס”מ , סדין 70×130 ס”מ, ציפית 70×50 ס”מ.

דגמים: מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק ופו הדב. עשוי 100% כותנה, מחיר מומלץ לצרכן 169 ₪ (צילום: אבי ולדמן).

t

גרוש מחורר יקב ‘כרם מונטיפיורי’ מייצר יינות בסגנון ים תיכוני ארץ ישראלי מציע לקיץ החם, לצאת מהשגרה של היין הלבן ולשתות מונטיפיורי אדום צונן.

מונטיפיורי אדום 2014 עשוי ממסך חלקים שווים של: מלבק 35%, שירז 35% ופטיט סירה 35%. זנים אלו אשר גדלים ומניבים יינות יחודיים, עקב התאמתם לא רק לאדמה אלא גם לאקלים הבלתי סלחן של הים התיכון הלוהט, יין אשר מביא את ביטוי וחזון היקב בבקבוק אחד.

היין אשר לא התיישן כלל בחביות עץ, שזו אמירה מהפכנית בתחום היין בישראל. ליין גוף עדין עד בינוני, ארומות מטריפות של פירות אדומים ושחורים ורעננות בחיך המתבקשת לחודשי הקיץ החמים. היין מעלה ניחוחות פירותיים נעימים, אשר גולשים גם לעבר טעמים דומים על פני החך, אשר פוגש גוף בינוני, חומציות טובה, באיזון מלא עם המתיקות המאופקת ורמת האלכוהול. הוא מגלה רכות וקטיפתיות, לאחר שהות קצרה בכוס.

היין ילווה בהנאה רבה מאכלים קלים, פסטה, עוף ודגים. מחיר כ-70 ₪, כשר בהכשר בד”צ ‘בית יוסף’ (צילום: יחצ).

גרוש מחורר  שיווק, צרכנותבימים אלו נפתח בית מאפה חדש בלב ליבה של שכונת גאולה בירושלים. בית המאפה בגאולה מצטרף לפעילות 2 חנויות הקונדיטוריה הוותיקות והאהובות של ברמן בירושלים, לחנות בבני ברק ובית המאפה “לחם הארץ” שנפתח בתחילת השנה בשכונת בקעה בירושלים.

פתיחת החנות מהווה צעד נוסף בהרחבת רשת בתי המאפה בזכיינות של מאפיית ברמן.

בית המאפה מציע מגוון לחמים טריים לצד מאפי איכות נוספים, עשויים במקום וטריים מהתנור ביניהם: לחמניות, באגטים, בורקסים, רוגעלך, מיני פיצות, גביניות, בייגלה עוגות ועוד.

בחנות ניתן ליהנות מעוגה מעולה ומקפה איכותי, וכן מעדנייה הכוללת יינות איכותיים, ממרחי לחם נהדרים ומוצרים נוספים מבית ברמן כמו תערובות לפנקייק ולעוגות, הכל במחירים נוחים. מבנה בית מאפה, בלב שכונת גאולה, מהווה נקודה מודרנית וחדשנית בין המבנים העתיקים, המזמין את רבבות האנשים המתגוררים בשכונת גאולה ליהנות ממגוון המאפים והלחמים המוצעים בחנות.

בנוסף, הילדים יכולים ליהנות ממכונת גלידה אמריקאית המציעה גלידה בטעם של פעם כמו גם מכונת ברד בטעמים שונים, לצינון הימים החמים. כשרות הרבנות ירושלים ובד”צ העדה החרדית (צילום: אריק סולטן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג תכשיטי היוקרה הגרמני שאפארת, משיק בישראל את קולקציית קיץ 2015, המתאפיינת בחדשנות אופנתית ומביאה לקדמת הבמה את הקונספט הראשון מסוגו בעולם – היהלום המרחף.

מותג התכשיטים שאפארת הפך לטרנד בינלאומי, בזכות פטנט עולמי המציג קונספט ייחודי של יהלום שנראה לכאורה מרחף, כשהוא מוחזק בדופן התכשיט ומעניק חיים וזוהר לאבן באמצעות תנועה.

המותג שאפארת הוקם עוד בשנת 1923 ונמצא בבעלותו של אלכסנדר לואיז המשמש כמעצב התכשיטים של המותג ונחשב כיצירתי חדשני, בלתי נלאה, בקיא בכל הטרנדים, מכתיב ויוצר מגמות בעולם העיצוב.

הקולקציה מציגה את הטרנדים המובילים בעולם, בסגנון אלגנטי, נקי, קלאסי והיי-טקיסטי. הטבעות מעוצבות כך שהאבן מקבלת את מרכז תשומת הלב ומוצעות במגוון רחב של גדלים בכיווני עיצוב שונים.

קולקציית התכשיטים עשויה מזהב 18 קרט, עם שיבוצי יהלומים ולכל תכשיט תעודה של המותג עם מספר הסידורי שלו. טווח מחירי הקולקציה: החל מ- 10,000 ₪ עד 80,000 ₪, מותנה בגודל האבן (צילום: יחצ חול שאפארת).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג הבוטיק סאקס מכין עצמו אל סוף הקיץ, נפתר מהצבעוניות המאפיינת את העונה ומחזיר את השחור לבן לאופנה. טרנד השחור לבן משדר לוק נקי, מודרני ומינימליסטי, עם פריטים המשתלבים עם כל הופעה בעת ובעונה אחת.

סאקס משתמשת בטכניקות חדשות, על מנת ליצור מיזוג באמצעות משחקים של שקיפויות והדפסים ממצולות הים המשקפים הלך רוח רגוע ואורבני בו זמנית.

בקולקציית השחור לבן, ניתן למצוא: טופים בחיתוכים ובסיומות שונות, מבחר ג’קטים ועליוניות באריג ובסריג, מכנסיים מחויטים המקבלות זווית ספורטיבית, עם הדפסים גרפיים המזכירים עיצוב קלאסי.

בקולקציה נעשה שימוש בבדי: משי, שיפון, טנסל רך, אורגנזה שטופה ממשי, קרפ עשיר וסודי ויסקוזה במשקלים שונים ועוד. טווחי מחירים לצרכן: חולצות: 188 ₪ – 568 ₪, שמלות: 642 ₪ – 998 ₪, ג’קטים: 756 ₪, סריגים: 398 ₪ (צילום: יעקב מהגר).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותהמותג Carter’s הוא שם נרדף לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים, לתינוקות מגיל לידה ועד מידה שבע (לגילאי 7). לקראת החגים מציע המותג קולקציה ססגונית, חגיגית ומהודרת לבנים ולבנות, המאופיינת בצבעוניות משמחת, גזרות אופנתיות וחדשות, תוספות אופנתיות, שנותנות את הטוויסט ואיכות הבדים הבלתי מתפשרת.

בין פרטי קולקציית החג ניתן למצוא: בארון הבנות: שמלת תחרה מסתובבת בוורוד פוקסיה עם חגורת זהב כסופה, שמלת חג לבנה עם תוספת תחרה בכתפיים ,שמלות המעוטרות בפייטים בצבע אפור כסוף ובצבע בז’ מוזהב, חצאית תחרה שתי שכבות בצבע שמנת, עליוניות בכסף ובלבן עם חוטי לורקס למראה טוטאל לוק.

בנוסף סט הכולל שמלה ועליונית סריג קלילה במגוון רחב של דוגמאות, בינהן: שמלה לבנה עם דפוס כלבלבים עם עליונית חלקה בורוד, שמלה לבנה עם דפוס פרחים עדינים עם עליונית בכתום, שמלת ג’ינס עם נקודות לבנות ועליונית לבנה ועוד. בארון הבנים: חולצת אריג מכופתרת בתכלת עם פסים או באפור בהיר עם דוגמת נקודות קטנטנות, מכנס צ’ינו בצבע כאמל, כחול ואפור עם חגורת ריב לנוחות מרבית, סט של מכנס קורדרוי כחול עם בגד גוף אריג משובץ, סט שלושה חלקים הכולל ג’ינס, בגד גוף לבן וחולצת אריג משובצת לטוטאל לוק מושלם.

הצבעוניות נעה בין אפור, כחול ולבן, דרך טורקיז וכאמל קלאסי וחגיגי (צילום: טל טרי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותהמותגים הבינלאומיים GUESS ו Marc Fisher-, במבצע סופעונה בחנויות הנבחרות: עד 70% הנחה. מותגים GUESS וMarc Fisher-  הינם סמל לאופנה צעירה ונשית.

הקולקציות מאופיינת בנגיעות של הטרנדים הבולטים של הקיץ, תוך שימת דגש על אופי צעיר. המבצע בתוקף עד .8.1592 או עד גמר המלאי (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותאחת ההוצאות הגדולות של ההורים לקראת החזרה לבית הספר היא קניית בגדים לפעוטות וילדים. חזרה לגן ולבית הספר הוא הזמן הנכון לרענן את ארון הבגדים, לאחר שהורים רבים הבינו שצריך לרכוש הרבה בגדים לא יקרים, ככה זה שהפעוטות חוזרים מהגן עם חול וצבעי גועש על החולצה או שהילד חוזר משיעור ספורט מיוזע מבית הספר.

רשת קיווי משיקה בימים אלה קולקציית בייסיק רחבה המיועדת לפעוטות וילדי בית ספר, שתעזור להורים לצייד את הילדים במיטב הפריטים ובמחירים נוחים במיוחד.

מדובר בקולקציה העשויה מבדים נוחים וכביסים וכוללת מגוון רחב של פריטים בדגמים שונים, כמו: חליפות גן, מוצרי טריקו, חולצות חלקות בכל הצבעים והמידות, שמלות, מבחר עצום של טייצים, טרניגים, ג’ינסים, אוברולים, חולצות בגזרת טי בשילובי הדפסים וציורים, חולצות אריג מבדים אווריריים, מגוון מכנסי ברמודה, קצרים ואורכים, חצאיות ועוד…

כל הפריטים עד 29.90 ₪. טווחי המידות: בייבי 0-2/3 בנים ובנות 4-14 (צילום: רייצ’ל קלימן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלקראת החגים, משיקה רשת H&O, הנותנת מענה אופנתי ונגיש להלבשת הבית, את קולקציית סתיו חורף 2015/16 של המותג PRIMAVERA  ומציעה קולקציה מרהיבה הנוגעת בתחומי הבית השונים, החל מכלים וכלה בטקסטיל ואביזרים משלימים, המתאימים לאירוח וכמתנות לחג ובמחירים לכל כיס.

כך בקלות ובמגע מלא סטייל, תוכלו להכין שולחן חג אלגנטי לראש השנה, שעליו מונחת מפה מבד פוליאסטר דוחה כתמים שאיננו דורש גיהוץ, בגווני כסוף או זהב ובדוגמאות מעניינות של פייזלי או פרחים, סט כלי קרמיקה שחור או זכוכית וינטג’ בהתאם למספר הסועדים, קנקני שתיה עם נגיעות מטאליות (שחלקם יכולים לשמש גם כאגרטלים לפרחים שתקבלו או לפרחי בר מלאכותיים), כלים מטאליים לתיבול הסלט, מלחיה ופלפליה בעיצוב ייחודי, קעריות לתפוחים, קברטים לדבש או לסלטים ועוד.

בנוסף, סירי פטנט ייחודיים שניתן בקלות להחזיק כיוון שהידיות לא מתחממות ואף להכניס לתנור וסטים של קערות קרמיקה מעוטרות, בגדלים שונים, עם מכסים, המיועדות לאפיה, להגשה ולאחסון השאריות במקרר בקלות (צילום: ישראל כהן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת “הצורפים” המובילה מאז ומתמיד את הידור המצווה ופארה בשלמות היופי, מתפארת בעולם מזוקק ומפואר של כלי כסף.

כחלק מערכים אלו ייצר יעקב מרדינגר אומן הצורפות של חברת הצורפים, את המזוזה הגדולה ביותר בעולם, עבודה שנמשכה כחמשה חודשים.

המזוזה הוזמנה על ידי איש עסקים יהודי מאוקראינה והתיעוד שלה נשלח לספר השיאים של גינס כמזוזה הגדולה בעולם. המזוזה אורכה 182 סנטימטר והקוטר של 7 ס”מ ומשקלה כ-9 ק”ג. המזוזה יוצרה מכסף ובנויה מ-3 חוליות בעיצוב עמודי קורנטוס (אדריכלות יוונית עתיקה) ובקצוות המזוזה שני כתרים מצופים זהב בעיצוב טפורו (תחרה אירופאית).

מחיר המזוזה הינו 36,000 דולר.

יעקב מרדינגר, אמן ראשי בהצורפים: “ייצור מזוזה זו מהווה צעד נוסף של הצורפים בעולם התוכן היהודי. חברת הצורפים ידועה בעולם כולו כמובילת ההידור והיופי בכלי כסף, אנו שמחים להיות אלו שמביאים את החידושים וההידורים בעולם היהודי, ונמשיך לשקוד על פיתוח מוצרים, קולקציות וטכנולוגיות חדשות על מנת להביא לכם ערכי הידור מרהיבים, אומנות, והכי חשוב – בשמחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות