צפו: אלי ישי מבטיח להתמודד שוב בבחירות הבאות ומאשים את “הזיופים של דרעי”

אליעזר היון
|
כ"ח אב התשע"ה / 13.08.2015 16:41
בראיון לערוץ הכנסת סירב אלי ישי לספר באיזה הרכב ירוץ בבחירות הבאות: “אני עסוק כעת בהחזרת חובות ובבניית שדרת המפלגה” • על דרעי: “מרן הרב עובדיה יוסף דיבר עליו דברים חמורים וקשים יותר ממה שהיה בקלטת” • “השתיקה שלי בבחירות הייתה מוגזמת”

“אנו נפעל להחזיר החובות, ואנחנו מתכוננים לקראת הבחירות הבאות בעזרת ה'”, כך אמר ח”כ אלי ישי, יו”ר תנועת יחד, בראיון שהעניק לערוץ הכנסת.

“אם אחוז החסימה היה מעט יותר נמוך, שלא לדבר על הזיופים של דרעי, היינו היום בממשלה, וברור שאם היינו בממשלה – היא היתה הרבה יותר טובה והרבה יותר יציבה”.

האם תרוץ שוב באותו הרכב?

“אני לא יודע, מקווה שהממשלה תחזיק לפחות שנתיים, מאיימים על ראש הממשלה השכם והערב. זה נורא. אני מאחל לממשלה הצלחה, מכל מקום אנחנו מתכוננים לרוץ לבחירות הבאות, ימים יגידו.

“מה הכי נכון לעשות ימים יגידו, יש עוד זמן, מה שאתה מתכנן היום לא מתאים למחר, מן הסתם. כעת אני מתעסק בגיוס כספים להחזר חובות, אנחנו עושים עבודה בשטח, אנחנו ברוך ה’ מאד מעורים בכל מה שקורה בחברה הישראלית, ונחזור בכוחות מחודשים לקראת הבחירות הבאות”.

אתה מוכן כעת לגלות מי הדליף את הקלטות מבית הרב עובדיה יוסף?

“הבית של הרב היה מוקלט ומתועד 24 שעות ביממה. מי שהוציא זאת באופן שהוציא בוודאי שרצה לפגוע בי.

“מרן הרב עובדיה יוסף דיבר על דרעי דברים קשים וחמורים מאד, יותר ממה שהיה בקלטת.

“אנחנו לא בבחירות ואני לא רוצה לרדת לרמה הזאת, אבל אם נאמרו דברים לא נכונים אצטרך לומר דברים אמיתיים – מה שלא עשיתי עד כה.

“אני לא מצטער על שאני שומר על סולם הערכים שלי, אבל בכל מקום שנאמרו דברים לא נכונים, שקרים, אני אקום ואומר דברים נכונים. אני מעדיף מערכת בחירות נקייה. אבל שתקתי ואני חושב שהשתיקה שלי היתה מוגזמת ולא נכונה, הרבה אנשים התבלבלו שלא שמעו את הדברים הברורים שלי, במידה ויהיו דברים חריפים בעתיד – אשמיע דברים מאד חדים וגם כואבים”.