הפצוע מפיגוע הדקירה בתחנת הדלק בכביש 443 שוחרר לביתו

יהודה בן מויאל שנפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה ביום א' שוחרר לביתו במודיעין עלית מבית החולים שערי צדק • "מצבו של בן מויאל הלך והשתפר והיום מצבו מוגדר טוב"
חיים טוויל
כ"ז אב התשע"ה / 12.08.2015 14:22

הודה בן מויאל, הצעיר שנפצע באורח בינוני פצוע הדקירה שאירע בתחנת הדלק בכביש 443, שוחרר הבוקר (רביעי) לביתו מבית החולים שערי צדק בירושלים.

מבית החולים נמסר כי מאז הפיגוע ביום ראשון האחרון, מצבו של בן מויאל הלך והשתפר והיום מצבו מוגדר טוב.

למחרת הפיגוע שחזר בן מויאל את רגעי האימה:  “אחרי שתדלקתי, התכופפתי למלא את האוויר בגלגל האחורי. הדוקר הגיח מאחור דקר אותי בכתף הימנית. לא ראיתי אותו קודם. הוא בא בהפתעה. לאחר מכן רצתי, ברחתי לכיוון התחנה. לא היו איתו עוד אנשים. ראיתי אדם אחד שרדף אחריי. נפלתי פעם אחת, קמתי ואז עוד פעם נפלתי. צעקתי ‘הצילו! דוקרים אותי!’. ידעתי שזה פיגוע.

“כל העובדים בתחנה רק הסתכלו וגיחכו”, הוא מספר. “לא עשו דבר. חזרתי לאוטו ונסעתי למחסום עופר. בדרך החבר שהיה איתי באוטו עצר לי את הדם שפרץ לי מהכתף הימנית.

“הגענו למחסום עופר, חובש של הצבא נתן לי טיפול ראשוני. לאחר מכן באו פאראמדיקים של מד”א בניידת טיפול נמרץ ולקחו אותי איתם לבית חולים.

“המחבל דקר אותי חמש דקירות. לא ניסיתי להיאבק. ברחתי והוא המשיך לרדוף אחרי. אלו חסדי שמיים. אם סתם אדם בא ודוקר אדם אחר, הוא זמם להרוג. יצאתי משם בנס. ה’ השגיח עלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות