הוריה של חיה זיסל בראון הי”ד שנרצחה בפיגוע חובקים בת חדשה

לבני הזוג בראון שבתם חיה זיסל הי"ד בת השלושה חודשים נרצחה בפיגוע דריסה נולדה בת. בית הוולים ביקור חולים: ״בני הזוג בראון מודים לקדוש ברוך הוא על הכל ובפרט על לידת בתם המתוקה הבוקר"
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ה / 09.08.2015 20:13

בבית החולים ‘ביקור חולים’ בירושלים נולדה היום (ראשון) תינוקת למשפחת בראון – המשפחה ששכלה את הפעוטה חיה זיסל הי”ד בת השלושה חודשים, בפיגוע הדריסה בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת, בכ”ח בתשרי.

״בני הזוג בראון מודים לקדוש ברוך הוא על הכל ובפרט על לידת בתם המתוקה הבוקר״, נמסר מבית החולים.

בפגוע הדריסה נרצחה גם קארן ימימה מוסקרה בת ה-22, אזרחית אקוודור, שהגיעה לישראל על מנת להתגייר. בחודשים שקדמו לפיגוע היא למדה במדרשה ליהדות יחד עם בנות ממדינות שונות בדרום אמריקה.

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בהלוויתה של חיה זיסל הקטנה, “עומד עמנו ברגעים אלו, מבכה את השרפה, את הרצח והשנאה שפגעו בנפש תמימה של תינוקת, טהורה ואהובה, חיה זיסל לבית בראון. עומדים, מול גוויה קטנה ודוממת, מול קבר זעיר; עומדים מול שונאים ומרצחים, שידם שוחטת ללא אבחנה, ללא רחמים”.

הסבא שמשון הלפרין סיפר אחרי הפיגוע: “זו תינוקת שהגיעה לאחר הרבה שנים שחיכו לה. הלכו איתה היום לראשונה לכותל. הם חזרו מהכותל וזו הייתה הפעם הראשונה שהילדה הייתה שם וזכתה לראות את המקום הזה. ההורים החזיקו אותה לכיוון הר הבית ואמרו לה שזה מקום המקדש”.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא עבד אל־רחמן אל־שלודי, בן 22 מסילוואן, מחבל חמאס שהיה במאסר 16 חודשים והשתחרר בדצמבר 2013.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות