הנה זה בא: גוגל גלאסס לכל אזרח – עד גמר המלאי

גוגל פותחת את מכירת המשקפיים שלה - ה'גוגל גלאסס', למכירה לכל תושבי ארצות-הברית, עד גמר המלאי • 1500$ מיותרים ותוכלו לבחור מבין חמישה צבעים - שחור, אפור, לבן, אדום ותכלת
ט"ו אייר התשע"ד / 14.05.2014 21:03

הנה זה מגיע: אולי כמלחמה במשקפיים החכמים של אפסון, חברת גוגל פותחת את מכירת המשקפיים המדוברות שלה – ה’גוגל גלאסס’ – למכירה לכל תושבי ארצות-הברית, עד גמר המלאי.

גוגל גלאס הינם ‘משקפי מציאות רבודה’, כלומר, משקפיים המציגים רבדים נוספים על גבי המציאות, כגון GPS ה’מתלבש’ על שדה הראיה של חובש המשקפיים.

המשקפיים מתייחדות בחוסר מוחלט בצורך לגעת בהם, כל הוראות ההפעלה ניתנות בדיבור. בכדי להפעיל את הזיהוי הקולי יש להגיד בקול “OK GLASS” ולתת למשקפיים פקודת הפעלה. הזיהוי זמין כעת רק באנגלית, והוא צפוי לפעול גם בעברית בשנים הבאות.

מערכת ההפעלה של המשקפיים הינה ה’אנדרואיד Wear’ מערכת ההפעלה הלבישה של גוגל.

לפני כשנה הודיעה גוגל כי ניתן להירשם לניסוי המשקפיים כשמאות בודדות של אנשים קיבלו את ה’זכות’ להיות נסיין, כעת היא מודיעה על פתיחת המכירה לכלל תושבי ארצות הברית.

המשקפיים מגיעות במחיר הרגיל של 1500$, כאשר תוספת משקפיים אמיתיות או משקפי שמש שעלותן הרגילה היא בין 150 ל-225 דולר, מגיעים כעת כתוספת חינם (רק אחת מן האפשרויות). הערכות רבות טוענות כי מחיר המשקפיים ירד בעתיד עד למחירו של סמארטפון ממוצע.

המשקפיים מגיעים בחמישה צבעים – שחור, אפור, לבן, אדום ותכלת.

אז אם יש לכם 1500$ מיותרים, או שאתם ממש צריכים את המשקפיים – כנסו ל-glass.google.com ותהיו ל’נסיינים’.

בהצלחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות