צפו: כך התנגש אברך ברמזור ונפצע אנוש • והנהגים? המשיכו לנסוע

ברוך ירחמיאל מורלי, אברך בן 26, תושב שכונת נווה יעקב, נפצע אמש באורח אנוש, לאחר שהתנגש ברמזור בצומת פסגת זאב • 'הדסה': נשקפת סכנה לחייו • התפללו: ברוך ירחמיאל בן צביה מורלי
שי וייספיש
י"ד אב התשע"ה / 30.07.2015 12:01

ברוך ירחמיאל בן צביה מורלי, אברך תושב שכונת נווה יעקב, שנפצע אמש (רביעי) בתאונה בצומת פסגת זאב, מאושפז בבית החולים ‘הדסה’ במצב קריטי.

מהמרכז הרפואי ‘הדסה’ נמסר הבוקר: “מצבו של הפצוע בן ה-26 אשר נפגע בתאונת הדרכים ברחוב עוזי נרקיס אתמול מוסיף להיות קריטי ונשקפת סכנה לחייו. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בעין כרם כשהוא מונשם ומורדם”.

ארבעה בני אדם נפצעו אתמול אחר הצהרים בתאונה בכניסה לשכונת פסגת זאב.שלושה מהנפגעים נפצעו לאחר שרכבם התנגש ברמזור: ברוך ירחמיאל שנהג ברכב, צעיר כבן 17 נפצע באורח בינוני, נוסע נוסף נפצע באורח קל.  עוברת אורח נפצע גם היא קל כתוצאה מהתאונה.

חיים משה רודניצקי, חובש איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי ברכב שהתנגש ברמזור – נהג הרכב נלכד ברכבו והיה ללא הכרה, צעיר שישב לצדו חולץ מהרכב במצב בינוני, וצעיר נוסף שישב מאחור נפצע קל.

“יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. צוותי כיבוי פעלו ממושכות בזירה לחילוץ נהג הרכב שחולץ במצב קשה”.

להב אבי גוזלן, מפקד כוח החילוץ של כב”ה סיפר: “בשעה 17:20 בערך שמענו רעש חזק של התנגשות בפתח תחנת הכיבוי בפסגת זאב. מיד הבנתי שמדובר ככל הנראה בתאונת דרכים. יצאתי עם כל הצוותים בתחנה והבחנתי ברכב אשר התנגש ברמזור, מטרים ספורים משער התחנה. כתוצאה מעוצמת התאונה, הרמזור קרס על הרכב והרכב נמעך כליל.

“התחלנו מיד בפעולות חילוץ מתקדמות הכוללות, חיתוך, פיסוק הרכב, ייצובו, ומניעת התלקחות הדלק שנשפך ממנו.

“לאחר זמן קצר חילצנו שני לכודים מהרכב. האדם השלישי שהיה ברכב היה לכוד באופן קשה ביותר, כשהרמזור מלופף סביבו.

“ניתקנו את החשמל מהרמזור ו’קילפנו’ בזהירות את הרמזור וערמות מתכת הרכב המעוך, מהנהג הלכוד. לאחר כ-50 דקות של פעילות זהירה ומורכבת, הצלחנו להוציא את הלכוד ולהעבירו לידי כוחות מד”א, אשר פעלו עמנו כל זמן החילוץ”.

בתיעוד הוידאו ניתן לראות את רגע התרחשות התאונה, וכיצד נהגי המכוניות החולפות ממשיכים בנסיעה.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רואים שכן באים
    30/07/2015 15:59
    פיני
  1. לפעמים לוקח לאדם להבין מה שהוא רואה ולעבד את זה
    במחילה מכבוד הנהג אבל הוא נסע במהירות מטורפת

  2. צר לי, אך הוא נהג בצורה פושעת.
    31/07/2015 07:46
    חשב
  3. מקווה שיחיה אולם באותה מידה מקווה שיישב במאסר 20 שנה ושלילת רשיון לכל ימי חייו. לאדם כזה אין זכות לקחת או לפגוע בחיי אחרים תוך נהיגה פושעת שכזו.

    • יוסי חדאד   30/08/2015 18:00

      כפרה עליך אני אחד מהניפגעים והוא נסע דווקא בסדר רק בטעות הוא איבד שליטה

  4. מיהר לפגישה עם הרבוינו של עולמנו.
    01/08/2015 10:13
    רבן. גבעת זאב
  5. להעלות את גיל קבלת הרשיון, כל כך הרבה יורדים מהפסים בנסעיה הראשונה, אז כל רמזור נחשב איום על הנסיעה החלקה.

  6. ה הוא אלוקים
    01/08/2015 23:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. נהג חיה

  8. כואב הלב אבל...
    02/08/2015 00:43
    ישראל
  9. אין בסיפור הסבר מה גרם למהירות שבא הגיע המכונית לצומת, וכמובן שרואים שהמון אנשים מגיעים לעזור מכל הכיוונים, בתוך פחות מעשרים שניות, וידוע שיש אנשים שחוששים מהפקקים ולכן ממשיכים הלאה, או שעקב חוסר ידע רפואי או פחד מהמראות הקשים מעדיפים להשאיר לאנשי המקצוע את המלאכה, וכמובן שהם מחייגים מידית לשרותי ההצלה, אבל למה לכתוב “אברך והנהגים המשיכו לנסוע” מה שמעורר קונטציות גזעניות וגיבוי שנאה מיותר, חברה אף אחד לא יכל לדעת שמדובר באברך