סוהרים בכלא צלמון מתלוננים: הרב עזרא שיינברג מטיל עלינו קללות

על פי דיווח בגלי צה"ל, הרב שיינברג נוהג לאיים על סוהרים, תוך שהוא לוקח את שמותיהם מתג השם שעל חולצותיהם, רושם את שמם על פתקים ואומר: "מטיל עליכם קפידה"
חיים טוויל
ד' אב התשע"ה / 20.07.2015 09:51

הרב עזרא שיינברג, ראש ישיבת ‘אורות האר”י’ בצפת, החשוד בביצוע מעשים חמורים, מאיים על הסוהרים בכלא צלמון, שם הוא נמצא במעצר, כי יטיל עליהם “קפידא”. כך דווח הבוקר בגלי צה”ל.

על פי הדיווח, הרב שיינברג נוהג – כך על פי החשד – לאיים על סוהרים, תוך שהוא לוקח את שמותיהם מתג השם שעל חולצותיהם, רושם את שמם על פתקים ואומר: “מטיל עליכם קפידה”.

המאמינים מבין הסוהרים אכן חוששים ומנסים שלא להיות בקרבתו. בשב”ס אומרים כי יבדקו הבוקר את תלונות הסוהרים.

ביום חמישי האחרון התיר בית המשפט העליון לפרסם כי הרב החשוד בביצוע מעשים חמורים הוא הרב עזרא שיינברג. עד כה התלוננו נגדו 10 נשים שהגיעו אליו לקבל ברכה או טיפול.

מי שחשף את הפרשה היה רבה של צפת, הגאון רבי שמואל אליהו.

ראש הישיבה נעצר לפני כשלושה שבועות בנתב”ג כאשר ניסה, על פי החשד, להימלט מישראל לצרפת.

בשבוע שעבר הוא עומת שלוש מתוך עשר נשים שהתלוננו נגדו – לראשונה מאז שהתפוצצה הפרשה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מתברר שהוא גם חצוף לא קטן.
    20/07/2015 11:27
    אבי
  1. לא מגיעה לו שום הקלה או התחשבות.

  2. עו
    20/07/2015 14:18
    מכיר אותה
  3. שתופרת לשיינברג את התיק, ו”אוספת” מתלוננות, מצאה -כדרכה- דרך לעכב את שחרורו הצפוי מחר, ובעקבותיו, סגירת כל התיק נגדו. ובדרכה המניפולטיבית הידועה (למי שמכיר אותה), הפריחה ספין של “מסוכנות”, כביכול, מדובר באדם מסוכן שאפילו בכלא מאיים על סוהרים ש”פוחדים ממנו”… וכ”ש שכשישתחרר יאיים על המתלוננות וישבש את החקירה. זהו טריק מכוון פשוט וידוע, וחבל שהציבור התמים לא מבין זאת מיד. לפי כל הסימנים שיינברג זכאי, מבחינת המשפט הפלילי, הוא לא אנס. וזאת, גם אם אכן הוא אינו ראוי יותר לשאת בתואר ‘רב’. אחרי שלא שלט ביצרו, ופיתה, וחטא עם נשים נשואות – בהסכמתן!!!

  4. ממש רפש לא מתבייש בושה וחרפה לדראון עולםםםםםםםםםםםםםם
    20/07/2015 15:24
    המגיב
    • ש. מ.   20/07/2015 18:03

      סביר יותר להניח ששמואל אליהו מתחרה בו ומנסה להפליל אותו ולא רק להרחיקו מעירו , יש יותר סבירות שחטא עם נשים נשואות בהסכמתן ! ולא עבר עב’ פלילי עפ”י המשפט בערכאות ! הנשים הנשואות חוששות לעתידן ולעתיד משפחתן !