אחרי הסערה ברשת • לתנובה לא נותר אלא להודות: יש פחות קוטג’ בחלק מהגביעים

שייע קליין
|
ג' אב התשע"ה / 19.07.2015 14:36
בעקבות הסערה בפייסבוק ערכו בחברה בדיקה מקיפה שהעלתה “שונות רנדומלית” במשקל של חלק מהמוצרים • תנובה מתנצלת ומציעה פיצוי לצרכנים • צפו בוידאו

חברת “תנובה” הודתה (ראשון) כי ייתכנו שינויים במשקל הקוטג’ באריזות ‘קוטג’ אישי’ שאמורות להכיל 125 גרם.

ביממה האחרונה סערה הרשת החברתית פייסבוק, לאחר שגולש בשם אורן יצחקיאן פרסם בפייסבוק סרטון בו הוא מציג כי שתי קופסאות קוטג’ שרכש מכילות פחות קוטג’ בצורה משמעותית.

“בעקבות פניית הצרכן אורן יצחקיאן אלינו, ביצענו עם צאת השבת בדיקה ראשונית של מוצרים מדגמיים ולא איתרנו תקלה”, נמסר מתנובה. ”כפי שהתחייבנו בפניו ובפני הציבור, ערכנו הבוקר בדיקות מקיפות ומעמיקות יותר הן בקו הייצור והן במאות מוצרים במחסני החברה וברשתות השיווק.

”לצערנו גילינו כי קיימת שונות רנדומלית במשקל בקו המייצר את הקוטג’ והגבינה הלבנה באריזות 125 ולצד מוצרים רבים תקינים מצאנו גם מוצרים בתכולה חסרה. התקלה אותרה ומטופלת באופן מיידי”, נאמר בהודעת החברה.

מנכ״ל תנובה, אריק שור, הורה על הקמת ועדת בדיקה בראשה יעמוד מומחה בעל שם, ד״ר שמואל אבן, במטרה לאתר את הגורמים לתקלה ולהפיק לקחים.

“אנו מודים למר יצחיקאן על שהפנה את תשומת ליבנו לתקלה ומבקשים להתנצל בפני ציבור צרכנינו”, הוסיפו בתנובה, ”כל צרכן שבידו מוצר קוטג’ או גבינה לבנה באריזת 125 עד תאריך פג תוקף 26/7 מוזמן לפנות למוקד שירות צרכנים בטלפון 1-800-666-244 ולקבל פיצוי”.