“יצחק תשובה מגריל 10 מיליון שקל” • היסטריה: אלפים עשו לייק לפוסט

דף פייסבוק שנפתח בשמו של איש העסקים יצחק תשובה, בו נכתב כי בשל רווחיו "האדירים" הוא רוצה "להחזיר מעט לעם היושב בציון" - גרר עשרות אלפי לייקים ושיתופים • מקורבי תשובה: "מסע ההסתה נגד התעשייה חצה את כל הגבולות. זהו עמוד שקרי, נגיש תלונה"
אבי כץ
כ"ה תמוז התשע"ה / 12.07.2015 13:10

עם ישראל היקר נפל קורבן למתיחה אינטרנטית: בדף פייסבוק חדש, שנפתח לפני יומיים בשמו של איש העסקים יצחק תשובה, עלה אמש (שבת) פוסט שבו “העם היושב בציון” נקרא לשתף את הפוסט ולהגיב במילים “thank you”, ובכך להיכנס להגרלה שבה יוגרלו עשרה מיליון שקלים.

“ישראלים יקרים ואהובים”, כתב המתחזה לתשובה, “אני שמח להודיע לכם על מבצע לזמן מוגבל. בעקבות רווחי הגז האדירים ממאגר ‘תמר’, החלטתי להחזיר מעט לעם היושב בציון. 10 מיליון ש״ח יוגרלו בין כל מי שיעשה לייק לעמוד הפייסבוק ולפוסט הזה, ישתף אותו (שייר) ויכתוב בתגובות ‘Thank You’.

תוקף המבצע הוא שבוע בלבד! בהצלחה לכולנו”.

כצפוי, הפוסט צבר עשרות אלפי שיתופים ולייקים מגולשים תמימים, בעוד שחלק לא מבוטל מהגולשים עלה על ההטרלה במהרה.

עד לשעות הבוקר צבר הפוסט קרוב ל20 אלף תגובות ושיתופים, ו-25 אלף לייקים.

גורמים בסביבת שותפויות הגז מסרו בתגובה: “מדובר בעמוד שקרי שמהווה חוליה נוספת בשיח מתלהם ומסית נגד שותפויות הגז והעומדים בראשם שמאחוריו עומדים גורמים אינטרסנטיים. בכוונתו להגיש תלונה בנושא ברשויות ולמצות את הדין מול העומדים מאחורי העמוד השקרי והפרסום הפוגעני על כל המשתמע מכך”. בחברות הגז הדגישו ש”מסע ההסתה והדה-לגיטימציה נגד התעשייה חצה את כל הגבולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות