החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

תמי גיל
|
כ"א תמוז התשע"ה / 08.07.2015 15:56
שלוקים בשלושה טעמים שילדים אוהבים: פטל, ענבים ולימון • בשטראוס שינו את עטיפתו של דני פרווה • רשת חנויות קיווי לילדים, יוצאת בסייל ענק • ורשת נאוטיקה יוצאת במבצע קיץ אופנתי

שיווק, צרכנותגרוש מחורר  בעונת הקיץ הישראלית, אין דרך קלה וטעימה יותר להצטנן מאשר חטיפי קרח מרעננים.

חברת ‘כרמית’ – מובילת שוק חטיפי הקרח המוכרים והטעימים מציעה מבחר סוגים וטעמים לחטיפי קרח בטעמים מרעננים שילדים אוהבים.

מותג הילדים איגלו מבית כרמית ‘ממתקי הקסם של לני’, אינו מכיל צבעי מאכל. את איגלו שלוקים ניתן להשיג באריזה של 70 יחידות, בשלושה טעמים שילדים אוהבים: פטל, ענבים ולימון.

 ניתן להשיג באריזה של 60 יחידות בטעמים טרופיים טעימים: אננס, אבטיח ומלון. מחיר מומלץ לצרכן 10.90 ₪ ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הנבחרות בשוק הפרטי. המוצרים בכשרות בד”צ העדה החרדית.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר רשת חדשה לבגדי הריון של המותג האמריקאי המוביל Motherhood Maternit  מדרהוד מטרניטי נפתחה בישראל.

המותג החדש מציע לקיץ 2015 קולקציה מתמחה, מגוונת, עשירה ואופנתית, לנשים בכל חודשי ההיריון.

הקולקציה כוללת 4 קווים עיקריים: ליין קז’ואל: מגוון רחב של פריטים ליום יום, שעוצבו בהשראת צבעי הדגל האמריקאי וחופשות בחופי היבשת.

קולקציית קיץ 2015 כוללת בדים נעימים ודקיקים בצבעוניות של כחול דנים, אדום, שמנת ולבן, ליין לנשים עובדות – בגדים מחויטים למשרד: קולקציה רחבה לאישה העובדת הכוללת מכנסיים מבדים מחויטים בגזרת רגל ישרה וסקיני בצבעוניות של שחור אפור וכאמל, ליין ארועים: קבוצה המתאימה לאירועי הקיץ החגיגיים.

בין פריטי הקבוצה ניתן למצוא: קרדיגנים, שמלות ערב מהודרות ועוד, וליין מעצבים: שמלת ערב במראה גלבייה, שמלות שחורות עם דפוסי פרחים, שמלות פליסה צבעוניות וכו’.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת חנויות קיווי לילדים, יוצאת בסייל ענק על קולקציית קיץ 2015: 50% הנחה על כל הקולקציה. המבצע מיועד לפעוטות ולילדים בגילאי 3 חודשים ועד גילאי 10 – גם לבנות וגם לבנים.

בין הפריטים המוצעים במבצע: חולצות, מכנסיים, ברמודות, שמלות, גופיות, אוברולים ועוד.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת “ואהבת” – רשת חנויות המתמחה בפריטי מסורת ואומנות, יוצאת במבצע משתלם במיוחד: כל הרוכש קלף מזוזה כשרה מקבל בית מזוזה – במתנה.

בתי המזוזה של רשת ואהבת מעוצבים, בסגנונות ודגמים שונים. המבצע יתקיים בכל סניפי ואהבת עד ה-31/7/15 (צילום: פיני הרשברג).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל, משיק בימים אלה סדרה המיועדת לתלתלים. הסדרה החדשה כוללת מגוון תכשירים לטיפוח ועיצוב השיער.

הסדרה נותנת מענה לתלתלים יפים ומלאי לחות ועוזרת בהתמודדות עם קשרים, פריז, יובש ונזקים שונים. מוצרי הסדרה כוללים: שמפו לתלתלים –  תכולה: 250 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 139 ₪. מרכך לתלתלים- תכולה: 200 מ”ל מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

קרם טיפולי לעיצוב תלתלים-  ללא שטיפה –  תכולה: 200 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪. קרם-ג’ל לעיצוב שיער גלי מושלם –  תכולה: 150 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ (צילום: יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר יוצאת לערב או לאירוע? נעלי עקב הן MUST להשלמת הלו.

רשת מותגי ההנעלה הבינלאומית וינס קמוטו, המשווקת את מותגי העל וינס קמוטו, BCBG, וג’סיקה סימפסון, משיקה בימים אלה קולקציה של נעלי עקב המשדרות אופנה נצחית ובלתי מתפשרת.

הקולקציה כוללת מגוון רחב של דגמים במגוון צבעים, עורות וטקסטורות. סנדלי עקב דק אלגנטיים וכן סנדלי עקב CHUNKY בגימור מתכת בהשראת הטרנד האורבני מחד ומוטיב הנוחות מאידך, נעלי ערב PUMP קלאסיים במגוון טקסטורות ליצירת עניין, מעור PATENT מבריק בצבע אדום ועד עור דמוי נחש שחור וניוד.

בין הפריטים ניתן למצוא: נעלי עקב אדומות המוצעות בשני דגמים, דגם קלאסי PUMP PATENT ודגם קלאסי עם רצועות אלסטיות שמגיע בעור זמש. הדגמים משלבים מראה אצילי עם טאץ’ אופנתי.

טווח מחירים: 199 ₪ עד 299 ₪. ניתן להשיג בחנות וינס קמוטו בקניון הגדול פ”ת ובחנויות אמפוריום המובחרות (צילום: יחצ וינסט קמוטו).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland משיקה לכבוד ימי הקיץ החמים, קולקציה אופנתית ועשירה בסטייל של סנדלים לנשים.

המותג טימברלנד ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, בשימוש בסוליות מגומי ממוחזר, עם תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל.

סנדלי הנשים עשויים מרצועות עור איכותי ורך, במגוון צבעים ודגמים. ניתן למצוא סנדלים שטוחים לנוחות יומיומית למראה קז’ואל וסנדלים עם עקבים למראה שיקי קיצי וקליל.

קולקציית הסנדלים מוצעת בצבעי בז’, חום, סגול, ירוק ועוד. טווחי מחירים: 249 ₪ – 500 ₪ (צילום: יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת נאוטיקה, יוצאת במבצע קיץ אופנתי, במסגרתו: תיק חוף מקולקציית קיץ 2015 ב-99 ₪ בלבד.

על כל קניה בחנות או באתר האינטרנט. התיק מעוצב בצבעים המובילים של המותג – כחול ולבן, תואם את השראות הקולקציה מעולם השייט וגדול מספיק, בשביל להכיל את כל מה שצריך לקחת לחוף הים.

המבצע בתוקף החל מתאריך 2.7.15 עד 30.7.15 או עד גמר המלאי (צילום: טל טרי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר עבודות הרכבת הקלה בתל אביב צפויות להביא לגידול דרמטי בזיהום האויר וכמות החלקיקים המסוכנים בתל אביב וסביבתה. מעבר לעבודות החפירה והקידוח עצמן, תהיה בכל המרחב של גוש דן תנועת משאיות של עפר אליהן יצטרף העשן מהאוטובוסים והמכוניות שישהו זמן רב בפקקים.

עיקר הסכנה בזיהום האוויר מקורו בחלקיקים הקטנים, שגודלם הוא 2.5 מיקרון (רבע מילימטר) בלבד ולכן הם יכולים לעוף מרחק רב ממקור הזיהום. הם האחרונים לשקוע על הקרקע והראשונים להתרומם שוב ברוח.

בנוסף לבעיות כמו שיעול וגירוי קנה הנשימה והעיניים, חלקם משחררים גם מתכות כבדות כמו עופרת, קדמיום, ונדיום ועוד שעלולים לגרום לתחלואה קשה.

מי שחשופים בעיקר לסכנה הם ילדים, קשישים, חולים בדרכי הנשימה ונשים בהריון.

חברת אגרולן מרמת הגולן, המתמחה במוצרים ירוקים, מציעה מתקן ידני חדשני שיודע לזהות את כמות החלקיקים באוויר בכל רגע. המכשיר מאפשר מדידה של היקף הזיהום בתוך הבית, בבנייני המשרדים ובמרחב הפתוח והוא מספק התראה דרך שישה צבעי רקע לדרגות זיהום שונות מירוק לאוויר נקי ועד לבורדו לזיהום כבד.

עוצמת הזיהום לא צפויה להיות קבועה, שכן היא תלויה בעוצמת ומהירות הרוח וגורמים משתנים נוספים. בעזרת המדידה אפשר להחליט אם להגיף את התריסים, אם אפשר לצאת ולרכב על אופניים או לשחק עם הילדים במגרש.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר יש ילדים שלא יכולים בלי דני אחרי הארוחה. אבל מה עושים כשהארוחה בשרית? זה כבר לא חדש שכיום אין צורך להתלבט, כבר מספר חודשים מאז הושק מעדן דני פרווה ניתן לאכול מעדן טעים לאחר הארוחה הבשרית, המעדן כשר למהדרין – בטעם מדהים במיוחד.

את ההחלטה לשנות את עטיפתו של מעדן דני פרווה קיבלו בשטראוס בשל בקשת לקוחות רבים שהתריעו על הבעיה בהבדלה של מעדן דני החלבי למעדן דני הפרווה.

בשטראוס, לאחר התייעצות עם כל הגורמים ועם ועד הכשרות של בד”ץ מהדרין בראשות הגר”א רובין, הוחלט כאמור לשנות את עטיפתו של דני פרווה כדי שהצרכנים יבדילו בין החלבי לפרווה.

דני פרווה הושק בתום למעלה משנתיים של מחקר ופיתוח, בשיתוף עם ועד הכשרות של בד”ץ מהדרין בראשות הגר”א רובין, במהלך ששטראוס החלה בו לנוכח הביקוש הרב בקרב הצרכנים.

במבחני טעימה שנערכו לדני פרווה הוא זכה לשבחים רבים והטועמים ציינו כי ישמחו לאכול אותו על בסיס יומיומי, אחרי ארוחה בשרית או חלבית. דני פרווה לא לקטוז הוא מעדן מושלם המתאים גם לילדים הרגישים ללקטוז.