צפו בוידאו המלא: הגר”ש כהן בביקור חולים אצל הגר”מ מזוז

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן ביקר ביקור חולים אצל הגר"מ מאזוז המחלים בביתו בבני-ברק מניתוח • על מה שוחחו השניים ואיזו הקדשה העניק הגר"מ מאזוז לאורח?
בן-ארי בועז
י"ג אייר התשע"ד / 13.05.2014 00:27

הערב ביקר נשיא מועצת חכמי התורה הגר”ש כהן ביקור חולים אצל הגר”מ מאזוז בביתו בבני-ברק, שעבר בשבוע שעבר ניתוח.

הגר”מ מאזוז כיבדו בכבוד גדול, ובמשך דקות ארוכות שוחחו השניים בדברי תורה. הגר”ש כהן אמר: “אם בחוקותי תלכו ונתתי שלום בארץ. השלום זהו הדבר הגדול ביותר ואנו מצווים לשמור על אחדות בין כל המגזרים, ספרדים ואשכנזים כאחד”.

אחר-כך האריכו השניים בשיטת דרך הלימוד. הגר”ש סיפר על ראש ישיבת פורת יוסף, הגר”ע עטייה זצ”ל, שהיה מקפיד בלימוד המהרש”א בעיון. והוסיף  כי יש כאלה הלומדים רק בקיאות. “איך הוא בקי אם הוא לא לומד עיון? בשביל להיות בקי צריך ללמוד בעיון ממש”, אמר.

הגר”מ מאזוז בדבריו שיבח את ישיבת פורת יוסף, שתחת הנהגתו של הגר”ש כהן, ואמר: ” ישיבת פורת יוסף תמיד הייתה אם כל הישיבות”. במשך דקות העלה ראש הישיבה זיכרונות מהגר”ע יוסף זצ”ל וסיפר על התמדתו עוד בקטנותו. בסיום דבריו  בירך נשיא מועצת החכמים את הגר”מ מאזו: “שה’ יתן לך אבן- ראשי תיבות אושר בריאות נחת”.

הגר”מ מאזוז מחזיר לו בברכה שיזכה להאריך ימים על ממלכתו ולהנהיג את עם ישראל מתוך בריאות ונחת.

כמו כן העניק הגר”מ מאזוז לנשיא המועצת את ספרו ‘ברכי העיון’ על דרך שיטת הלימוד. אחר-כך ליווה הגר”מ את נשיא המועצת עד ליציאתו.

צפו בוידאו.

ביקור הגרש כהן אצל הגרמ מזוז 5

ביקור הגרש כהן אצל הגרמ מזוז 4

ביקור הגרש כהן אצל הגרמ מזוז 3

ביקור הגרש כהן אצל הגרמ מזוז 1

ביקור הגרש כהן אצל הגרמ מזוז 2200

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות