אביו של הפצוע קשה: “התפללו בלב מלא שהקב”ה יציל אותו”

ארבעה תושבי היישוב כוכב השחר נפצעו אמש בפיגוע ירי בצומת שבות רחל: אחד פצוע קשה מאוד, שניים בינוני ואחד קל • הפצוע קשה, מלאכי משה רוזנפלד, נותח בלילה • אביו, מוסיקאי מוכר, מבקש: "אנחנו יודעים שיש כוח לתפילה שלכם. אנא התפללו בלב מלא שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה ושיציל אותו. אנו בטוחים שתשלחו לו כוחות חזקים להילחם"
חיים טוויל
י"ג תמוז התשע"ה / 30.06.2015 09:23

ארבעה תושבי היישוב כוכב השחר נפצעו אמש (שני) בפיגוע ירי שביצעו מחבלים, בעת שעשו דרכם לביתם בצומת שבות רחל, סמוך ליישוב שילה.

הפצוע באורח קשה הוא מלאכי משה רוזנפלד. אביו, אליעזר, מוסיקאי מוכר בציבור הדתי, אמר הלילה בבית החולים: “אנחנו בשעה קשה. כל עם ישראל בשעה קשה. אנחנו יודעים שיש כוח לתפילה שלכם. אנא התפללו בלב מלא שהקב”ה ישלח לו רפואה שלמה ושיציל אותו, ואנחנו בטוחים שתשלחו לו כוחות חזקים להילחם ושהרופאים יעשו את מלאכתם. אנחנו סומכים עליהם, הם מלאכים גדולים, כמו הבן שלנו. תודה רבה לכל עם ישראל הדואג”.

אחיו הגדול, שהיה טייס בחיל האוויר, נהרג בטיול בנחל צאלים ב-2002, לפני 13 שנים.

מהמרכז הרפואי ‘שערי צדק’ נמסר הבוקר כי רוזנפלד נותח במהלך הלילה, הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ומצבו ממשיך להיות קשה מאוד וכי הוא נאבק על חייו.

מצבו של הפצוע השני, יאיר הופר, שהגיע לבית החולים כשהוא פצוע באורח בינוני, מוגדר כעת קל, הוא בהכרה ומאושפז במחלקה האורתופדית.

מהמרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ נמסר, כי אחד הפצועים שהגיע לבית החולים, כבן 34, נותח הבוקר, לאחר שספג פצעי יריות ברגליו. הפצוע השני, בן 26, סובל מפצע ירי ברגלו, מצבו בינוני, והוא יועבר בהמשך למחלקה הכירורגית.

שעות בודדות אחרי פיגוע הירי – השלישי באזור בנימין בעשרת הימים האחרונים – כבר לא מדברים בצה”ל ובמערכת הביטחון על “המפגע הבודד”.

מתחקיר ראשוני של מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף תמיר ידעי, ושל מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה ישראל שומר, ניתן לקבוע כי לעבר כלי הרכב שבו נסעו ארבעת הישראלים ירה יותר ממחבל אחד, וכי בהחלט יתכן שמדובר בחוליה שפועלת באזור.

הערכה היא כי בפיגוע הירי, שהתרחש אמש בסביבות השעה 23:00, נורו יותר מ-25 קליעים לכיוון המכונית. נבדקת האפשרות שלפיה למחבלים היה רכב מילוט, שעמו ברחו לאחד הכפרים באזור.לאחד הכפרים באזור.

עוד צויין כי ייתכן כי החוליה גם ירתה לכיוון האמבולנס במוצאי השבת ובנוסף ירתה לעבר רכב שבו נסע תושב האזור קודם לירי על האמבולנס ויתכן ואף שייכת לפיגוע הרצח סמוך לדולב.

במהלך הלילה קיים מפקד האוגדה תא”ל תמיר ידעי מספר דיונים ומהם עולה תמונה לפיה לא מדובר במפגע בודד, אלא בהחלט בתופעה שצוברת תאוצה.

נא להתפלל לרפואת הפצועים: מלאכי משה בן שרה נחמה, חנניה בן שולה, יאיר בן שושנה , שי בן נילי.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזעזע עד מתי?לזעוק להשם משיח תסתכלו ראשי תיבות שמות שלהם מ ש י ח
    30/06/2015 11:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ב”ה
    מלאכי שי יאיר חנניה אנא אל נא רפא נא להם

  2. מוות למחבלים, לכלוא אמותיהם שמגדלות רוצחים. לפוצץ בתיהם !
    30/06/2015 19:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. להפסיק להתחשב בנבלות ! הערבים אוהבים דם, גדלים על ברכי הנקמה וכבוד המשפחה ורצח למען אלל’ה !!! מנטליות של שקרנים, נצלנים, מפחידים את העולם בטרור, ומאמינים לשקרים של עצמם ! גם זהבה גלאון ותמר זנדבר-מר”צ אוהבות ערבים, ונגד כל מה שהוא בעד היהודים וארץ ישראל !!! להחרים עמותות שמאל שעוזרות לייצג מחבלים ומשפחותיהם !!! לקטוע שידורי טלויזיה פלשתינאית שמעודדת אלימות !