הנשיא לזרים של הפועל י-ם: מאז המלך דוד, אתם הכי מפורסמים בעיר

אלופת ישראל החדשה בכדורסל, קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, הגיעה הבוקר אל בית הנשיא יחד עם צלחת האליפות • הנשיא בירך על הזכייה: "הבאתם לאיזה שהיא רעידת אדמה בספורט הישראלי"
אבי כץ
י"א תמוז התשע"ה / 28.06.2015 14:01

במהלך טקס לכבודה ובנוכחותה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, האלופה החדשה בליגת העל הישראלית שבכדורסל, התייחס נשיא המדינה רובי ריבלין בדבריו גם לשחקנים הזרים של האלופה החדשה – כשאמר להם: “אתם ירושלמים מעכשיו. אנחנו חוגגים איתכם ואחרי 3,000 שנה שבה ירושלים הייתה בירת ישראל, הבאתם לה אליפות. מאז המלך דוד, אתם הכי מפורסמים בעיר”.

בטקס המסורתי אותו חוגגים בכל שנה בבית הנשיא יחד עם האלופה, אמר ריבלין: “הבאתם לאיזה שהיא רעידת אדמה בספורט הישראלי. בכל זאת, הפועל ירושלים זכתה באליפות אחרי שנים רבות שחיכינו לכך. בטרם הייתי נשיא המדינה, הייתי בית”רי בכל רמ”ח איבריי והיינו ביריבות גדולה עם הפועל ירושלים, אבל הייתי ירושלמי בכל מה שקשור לכדורסל”.

“זכינו באליפות כשהקבוצה מחוברת טוב, עם ראש עירייה נהדר וכשיש לנו את אחד ממגרשי הכדורסל היפים ביותר במזרח התיכון. אני אומנם בית”רי ונבחרתי להיות נשיא המדינה, אבל אני ירושלמי, בנם של ירושלמים ואני גאה מאוד שהבאתם את האליפות לעיר”.

נשיא המדינה הביע משאלה כי אליפות זו, לה היו שותפים שניים משחקני נבחרת ישראל הבכירה, תביא גם להצלחה בזירה האירופית של הנבחרת הישראלית. “אני מקווה ומשווע שהכדורסל הישראלי, ששמו יצא מקצה ארץ אחת לאחרת, יפרח ויצמח, והשחקנים שלו ישמשו כגורם המכריע בו”.

קפטן הקבוצה יותם הלפרין הגיב לדבריו של הנשיא: “כל הכבוד לנשיא על הידע. עברנו ונעבור עוד הרבה אירועים מאז האליפות ההיסטורית, אבל זה אחד מרגעי השיא – לסגור את המעגל הזה עם הפועל ירושלים ועם החברים שיושבים פה, הישראלים וגם יתר האנשים שתרמו לעבודה הקשה הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשיא המדינה והקוראן
    29/06/2015 08:21
    דוד
  1. לצערינו נשיא המדינה חיזק את ידי ראש העיר נס ציונה על כך שחילק ספר תולדות האיסלם והקוראן לתלמידי י”ב המתגיסים וזאת למורת רוח ההורים וראש העיר עוד מתגאה בכך זה לא נורמלי שתקום זעקה על המעשה של הכפירה הנוראה ההורים החליטו לעשות מדורה ברחבת העיריה ולשרוף את הספרים