איך ערבים חוגגים רמאדאן ברמלה? בירי חזיזים על תלמידי ישיבת הסדר

תלמידי ישיבת ההסדר ברמלה תיעדו את יידוי בקבוקי הזיקוקים עליהם: "הם זורקים את זה בתוך בקבוקי זכוכית ואם אחד כזה מתפוצץ זה יכול לשלוח אנשים לאישפוז" • צפו
חיים טוויל
ו' תמוז התשע"ה / 23.06.2015 16:22

מתחילת חודש הרמאדאן, סובלים תלמידי ישיבת ההסדר בעיר רמלה מגל תקיפות חמור מצד ערבים:  כפי שניתן לראות בסרטון, שצולם בידי אחד מתלמידי הישיבה, השעה היא שעת ערב. בעוד תלמידים מהישיבה נמצאים במגרש הכדורסל, משגרים לעברם הפורעים הערבים זיקוקים בתוך בקבוק, על מנת ליצור אפקט קשה של פיצוץ  – המסוגל לגרום פגיעה חמורה במידה והבקבוק פוגע באדם.

התלמידים מספרים כי באירוע זה לא היו נפגעים. למרות שהתקשרו אל המשטרה פעמיים, למקום לא הגיעה ניידת על מנת לבחון את הממצאים בזירה.

“הם זורקים את זה בתוך בקבוקי זכוכית ואם אחד כזה מתפוצץ זה יכול לשלוח אנשים לאישפוז”, מספר אחד התלמידים. חזיז בבקבוק מנפץ אותו, הבקבוק מתפוצץ אתו והרסיסים עפים רחוק ויכולים לפגוע באנשים”.

באירוע שהתרחש במוצאי השבת האחרונה במהלך משחק כדורסל, זיקוק בתוך בקבוק התפוצץ בסמוך לתלמידים. “בנס אף אחד לא נפצע”, אומרים בישיבה.

מאז הוקמה הישיבה, בראשית השנה, חווים התלמידים שגרת מתקפות הכוללות יידויי אבנים, חזיזים ואמצעים נוספים. המשטרה מגלה אוזלת יד רבה, ומסתפקת – במקרה הטוב –  ברישום וגביית עדויות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות