מיהו איש המסתורין שמימן את הגנתה של שולה זקן במיליון שקל?

אהוד אולמרט נחקר היום באזהרה פעם נוספת ונשאל על כספים שהועברו להגנת ראש לשכתו לשעבר • אולמרט הכחיש היכרות עם איש עסקים שמימן בכמיליון שקלים את הגנתה
יוני גרין
י"ב אייר התשע"ד / 11.05.2014 23:03

יומיים לפני מתן גזר הדין בתיק הולילנד: היום (ראשון) נחקר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט באזהרה במשך שעות במשרדי היחידה הארצית ליחידות הונאה בלוד.

אולמרט, הנחקר בחשד שניסה למנוע את עדותה של ראש לשכתו לשעבר שולה זקן, נשאל על איש עסקים מיסתורי ששמו לא הותר לפרסום, שהעביר לכאורה כספים למימון הגנתה של זקן.

אתר מאקו מדווח, כי על פי החשד, איש העסקים העביר לפרקליטה של זקן, עורך הדין מיכה פטמן, סכום של כמיליון שקלים בהמחאות במשך שנתיים, וזאת על מנת לממן את ניהול הגנתה במשפטים השונים.

לפי אתר וואלה, איש העסקים ומבכירי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, אורי מנצור, הוא העומד מאחורי המימון שניתן לשולה זקן במהלך פרשת רשות המסים.  מדובר באיש עסקים ירושלמי מוכר.

אולמרט נשאל במהלך החקירה על יחסיו עמו, ועל כך אמר: “לא פגשתי אותו, אני לא מכיר אותו ובוודאי שלא דיברתי איתו על שולה זקן”.

בתגובה לסדרת השאלות בעניינו, הפנה אולמרט שאלה נגדית לחוקרים, ואמר להם: “אני מציע לכם לשאול את הגברת זקן למה שאיש עסקים יעניק לה במתנה מיליון שקלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות