‘תג מחיר’ מכה שוב: יהודים בפתח-תקווה, ערבים בעמנואל

כתובות "מוחמד חזיר מת", "מוות לערבים" ו"תג מחיר" הבוקר על גדרות באתר בנייה בפתח-תקווה • על תחנת אוטובוס בעמנואל: "ישראל מדינת טרור" ו"תעופו מהאדמה שלנו", לצד דגל פלסטיני
נחמן וייס
י"א אייר התשע"ד / 11.05.2014 17:59

ה”תג מחיר” ממשיך להשתולל:  כתובות גרפיטי “מוחמד חזיר מת”, “מוות לערבים” ו”תג מחיר” התגלו הבוקר (ראשון) על גדרות באתר בנייה ברחוב אבן ספיר בפתח תקווה.

בשבוע שעבר נכתב על תחנת אוטובוס באותו הרחוב: “מוות לערבים”.

אמש רוסס צלב קרס בצומת ירקונים. משטרת מרחב שרון חוקרת את האירועים והאם יש קשר ביניהם.

לעומת זאת ‘תג מחיר’ ערבי נתגלה בשומרון: בפעילות של מחלקת הביטחון של המועצה המקומית עמנואל, נמצא שלט שהודבק על תחנת אוטובוס, ובו נכתב באנגלית: “ישראל היא מדינת טרור” ו”תעופו מהאדמה שלנו”. במקום הוצב גם דגל פלסטיני, ורוססו כתובות גרפיטי.

מהמועצה מקומית עמנואל נמסר: “זהו מעשה חמור. כנראה ישנם גורמי טרור באזור, בגיבוי ארגוני שמאל, שמנסים לפגוע במרקם החיים בין ישראלים וערבים. אנו קוראים לחקור את האירוע ולתפוס את המבצעים”.

על רקע אירועי תג מחיר המתרחשים מדי יום, משני צידי המתרס, הקימה שרת המשפטים ציפי לבני, יחד עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ’, צוות מיוחד לבחינת הנושא, ובקרוב הם צפויים להציג בפני הממשלה את המסקנות שנאספו מאז ההכרזה על תג מחיר כעל התאחדות בלתי מותרת.

כעת רוצים השניים לעלות שלב, והממשלה תדון האם להגדיר את החוליות העוסקות בתג מחיר כארגון טרור לכל דבר, מה שיאפשר להחריף את הצעדים נגדם.

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, כבר הביע את דעתו בדיונים שנערכו, ולפיה אין התנגדות להכריז על חוליות תג מחיר כארגון טרור, ובמקרים מיוחדים כשיש ראיות מודיעיניות על מעורבות בפשעי שנאה, ניתן יהיה לעצור את החשודים במעצר מינהלי לתקופה ארוכה, ללא משפט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות