האחוזה של מוטי זיסר בפ”ת נמכרה תמורת 28 מיליון שקל – ותיהרס

בכוונת הרוכשים - קבוצה של קונים פרטיים - להרוס חלק מהמבנים באחוזה ולפצל את השטח לחמש חלקות - כדי שעל כל אחת מהן יהיה ניתן להקים וילה חדשה • בנק הפועלים דורש: להכריז על זיסר כפושט רגל
שייע קליין
כ"ז סיון התשע"ה / 14.06.2015 15:17

האחוזה של איש העסקים מוטי זיסר בשכונת בת גנים בפתח תקווה נמכרה, בתום תהליך שערך יותר משנה, לקבוצה של קונים פרטיים תמורת 28 מיליון שקל.  כך קבע ביום חמישי האחרון השופט איתן אורנשטיין, סגן נשיאת בית המשפט המחוזי בת”א.

על פי אתר גלובס, השופט אישר את מכירת האחוזה, שמשתרעת על שטח של כ-5 דונם, לעו”ד אופיר בר-נוי, המייצג את הקונים.

עם זאת, ההליך המשפטי כנגד ילדיו של זיסר, המתגוררים בשני בתים שהוקמו בחלק משטח האחוזה, טרם הסתיים.

בכוונת הקונים להרוס חלק מהמבנים במקום ולקבל את אישור הרשויות לפיצול השטח ל-5 חלקות, כדי שעל כל אחת מהן יהיה ניתן להקים וילה חדשה.

בתוך כך, בנק הפועלים, הגיש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להכריז על מוטי זיסר כפושט רגל, ולמנות את עו”ד גיורא ארדינסט ככונס על נכסיו האישיים.

החברות הפרטיות של זיסר – אירופה ישראל, מרכזי שליטה – שבאמצעותן שלט זיסר באלביט הדמיה, נמצאות בהליכי כינוס ופירוק, לאחר שלא החזירו לבנק הפועלים חוב בסך של למעלה ממיליארד שקל.

זיסר ערב באופן אישי לחובן של החברות, והבנק דרש מזיסר לפרוע את החוב מכוח הערבות האישית. זיסר הודיע כי אין בכוונתו וביכולתו לפרוע את חוב החברות, ולכן – כך טוען הבנק – ביצע מעשה פשיטת רגל. לכן, על פי הבקשה יש להכריז על זיסר כעל פושט רגל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות